۰
plusresetminus

افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش آئین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات کشوری دانش‌آموزی قرآن کریم به میزبانی این اداره‌کل، جمعه دوم مردادماه در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز، «محمد نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، اظهار کرد: پس از سی دو سال، این دوره از مسابقات در دو گروه دختران و پسران دانش‌آموز سراسر کشور به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرروش فارس در شیراز برگزار می‌شود.

وی دوم تا پنجم مرداد و هفتم تا دهم مردادماه را به‌ترتیب زمان رقابت دانش‌آموزان پسر و دختر که به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافته‌اند، اعلام کرد و افزود: در هر مرحله یک افتتاحیه و یک اختتامیه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرروش فارس از حضور وزیر آموزش و پرروش، نماینده‌ی ولی‌فقیه در فارس و استاندار جدید استان به‌عنوان سخنرانان اصلی آئین افتتاحیه و آغاز به کار سی و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم دانش‌آموزی یاد کرد.

نظری ابراز امیدواری کرد با رایزنی‌های انجام شده، شاهد حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر تشیع در مراسم افتتاحیه باشیم.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، تفسیر و مفاهیم، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام و انشای نماز به رقابت می‌پردازند.
کد مطلب : ۸۶۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما