۰
plusresetminus

مسابقات فوتسال جام رمضان گله‌دار پایان یافت

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
با حضور مسئولان محلی مسابقات فوتسال جام رمضان شهر گله‌دار به کار خود پایان داد.
مسابقات فوتسال جام رمضان گله‌دار پایان یافت
به گزارش حافظ نیوز به نقل خبرگزاری فارس از گله‌دار، تیم مبارزان بخش علامرودشت صبح امروز با غلبه بر تیم شهید رهنما فاتح این دوره از مسابقات شد.

مسابقه فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهر گله‌دار شهرستان مهر، گرامیداشت زنده‌یاد عبدالوهاب رحمان‌پور، میان تیم‌های مبارزان علامرودشت و شهید رهنما در سالن سرپوشیده شهدای گله‌دار با حضور رئیس هیئت فوتبال فارس، مسئول کمیته فوتسال این استان، مدیران ادارات این شهرستان و بخش، اعضای شورای اسلامی و همچنین با حضور تماشاگران پرشور برگزار شد.

دو تیم در یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به مصاف یکدیگر رفتند و در وقت قانونی و اضافه، تن به نتیجه مساوی 2 بر 2 دادند تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده قهرمان این جام باشد و در ادامه، در پنالتی‌ها تیم مبارزان علامرودشت با غلبه بر تیم شهید رهنما فاتح این دوره از مسابقات شد.

بر اساس این نتایج تیم‌های مبارزان علامرودشت، شهید رهنما و بهاران بهارستان عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در پایان تیم مبارزان علامرودشت از طرف کمیته برگزاری به‌عنوان تیم اخلاق و تیم موفق نیز کاپ بازی جوانمردانه را دریافت کردند.

به گزارش فارس، مسابقات فوتسال جام رمضان شهر گله‌دار بزرگداشت زنده‌یاد عبدالوهاب رحمان‌پور با شرکت 16 تیم در رده بزرگسالان و هشت تیم در رده نوجوانان برگزار شد که در رده نوجوانان تیم‌های ستارگان پارس دهنو و شهرک امام خمینی به ترتیب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند.  
کد مطلب : ۸۷۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما