۰
plusresetminus

برگزاری همایش ملی بررسی کتاب‌های درسی ادبیات فارسی در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
نخستین همایش ملی بررسی موضوعی کتاب‌های درسی زبان و ادبیات فارسی به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار مهر، نخستین همایش ملی بررسی موضوعی کتاب‌های درسی زبان و ادبیات فارسی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پروش، انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی، کتابخانه ملی ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از نهادهای اجتماعی استان فارسی در شهر شیراز برگزار می شود.

در این همایش موضوعی، شیوه ارائه تاریخ ادبیات و شیوه های نقد ادبی، دستور زبان، زبان شناسی و تاریخ زبان فارسی، ادبیات تطبیقی و موضوعات میان رشته ای، سبک شناسی و ساختارگرایی، کتاب شناسی و متن پژوهی، زیبایی شناسی و بررسی عناصر هنری در متون نظم و نثر، ادبیات پایداری و ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات کودک و نوجوان و ادبیات داستانی در کتاب های درسی در کنار بررسی شیوه های بهینه و کاربردی در آموزش زبان و ادب فارسی در آموزش و پرورش و کتابهای درستی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا پانزدهم شهریور ماه به نشانی hamayesheadabi_۲@yahoo.com ارسال کنند. همچنین شیوه تهیه مقالات برای شرکت در این همایش ملی نیز از اینجا قابل دسترس است.

این همایش در روزهای ۱۹ و۲۰ مهرماه در شیراز برگزار می شود و مقالات پذیرفته شده به منظور ارائه در همایش نیز در روز ۵ مهرماه سال جاری معرفی خواهند شد.

 
کد مطلب : ۸۷۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما