۰
plusresetminus

آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰
اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد آغاز شد.
آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان عصر امروز در مراسم افتتاحیه آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد که با حضور مسئولان محلی، بسیجیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار شد اظهار داشت: در راستای تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی و توانمندسازی بسیجیان صورت گرفت.

سرهنگ عبدالله آزاد افزود: در سال گذشته موفق شدیم بیش از یک‌هزار و 300 نفر از بسیجیان در قالب بیش از 4 هزار نفر روز در اردوهای جهادی یک‌روزه، سه‌روزه، هفت‌روزه و 10‌روزه در مناطق محروم شهرستان لامرد حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز یک‌هزار و 701 نفر در قالب 5 هزار و 400 نفرروز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند و تمام تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی این است که به مردم روستاها کمک‌های شایانی صورت گیرد.

فرمانده سپاه لامرد بابیان اینکه اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است گفت: انتظار این است که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.

آزاد اضافه کرد: تیم‌های پزشکی نیز به مناطق محروم در لامرد اعزام می‌شوند و روحانیون نیز در کنار بسیجیان در اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان آمادگی کامل همکاری با تمام ادارات مستقر در شهرستان لامرد را دارند.

در ادامه بخشدار مرکزی لامرد با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی یک کار بسیار ارزشمند و ماندگار است بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز کارهای عمرانی گسترده‌ای در سطح روستاهای لامرد اجرا شده است.

اسماعیل رستگار ادامه داد: افزایش مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی در سطح روستاها موجب نگرانی است.
وی متذکر شد: باید ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.
کد مطلب : ۸۷۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما