۰
plusresetminus

بررسی مشکلات شهر سیدان مرودشت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
با حضور معاون برنامه‌ریزی امور عمرانی فرماندار مرودشت مشکلات شهر سیدان بررسی شد.
به گزارش حافظ نیوز خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون فرماندار مرودشت عصر امروز به اتفاق رئیس مرکز بهداشت این شهرستان در بازدید از مرکز درمان بستر سیدان و در نشست با پزشکان و کارکنان این درمانگاه و همچنین رئیس شورای اسلامی سیدان با قدردانی از خدمات مجموعه درمانی این مرکز مشکلات و کمبودهای آن، ازجمله تأمین نیروی انسانی، تجهیز آزمایشگاه و دندانپزشکی، سیستم رایانه و دیگر نیازها و ملزومات را بررسی کرد و قول مساعد داد تا با همکاری حوزه بهداشت و درمان مشکلات را پیگیری و مرتفع کند.

سید مختار امیری در رسیدگی به شکایات اهالی روستای علی‌آباد که در این اواخر به شهر سیدان ملحق شده مبنی بر وجود یک مرغداری سنتی که بوی مشمئزکننده‌ای در محیط اطراف پراکنده می‌کند و موجب آزار مردم و همسایگان شده در این محل حضور یافت و از مالک این مرغداری خواست مقدمات خروج از محدوده شهر را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار مرودشت در ادامه در محل احداث بیمارستان شهر سیدان حضور یافت و از نزدیک نقشه، روند و سازه پروژه این بیمارستان را موردبررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش فارس، پروژه احداث بیمارستان 10 تختخوابی درمان بستر بخش سیدان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی فارس در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و 500 مترمربع به‌صورت یک طبقه در مدت 18 ماه ساخته و تحویل داده خواهد شد.
کد مطلب : ۸۸۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما