۰
plusresetminus

پنجمین دوره دوسالانه داستان کوتاه نارنج در جهرم برگزار می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
فراخوان پنجمین دوره دوسالانه داستان کوتاه نارنج اول مردادماه ۱۳۹۴ منتشر می شود.
پنجمین دوره دوسالانه داستان کوتاه نارنج در جهرم برگزار می شود
به گزارش حافظ نیوز، مدیر اجرایی این دوسالانه ادبی با اشاره به این مطلب به خبرنگار مهر گفت: دوسالانه داستان کوتاه نارنج نخستین بار در ۲۹ آذر ۱۳۸۶ به همت کارگاه داستان باران و به صورت استانی در شهرستان جهرم برگزار شد.

محمد بادپر بیان کرد: همچنین چهارمین دوره این دوسالانه نیز در  ۲۵ مهر ۹۲ و در سطح تمام فارسی‌زبانان دنیا و تنها در یک بخش، آزاد برگزار شد.

برگزارکننده این دوسالانه با ابراز امیدواری به این که دوره پیش رو نیز مانند سایر دوره‌های گذشته با استقبال نویسندگان فارسی‌زبان روبه‌رو شود، گفت: دوره گذشته نیز این دوسالانه ادبی سه برگزیده داشت که بر اساس آرا محمد کشاورز، حسن محمودی، بهالدین مرشدی و ندا کاووسی‌فر از چهره های ادبی فارس انتخاب شدند.

پایگاه فرهنگی نارنج ایجاد شد

مدیر اجرایی دوسالانه کوتاه نارنج، اشاره کرد: پایگاه فرهنگی نارنج در کنار «کارگاه داستان باران»، «دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج»، نشریات «بعد‌پنجم طنز» و «اردی‌بهشت»، توسط گروهی از علاقه‌مندان فرهنگ و ادب با مرکزیت شهرستان جهرم به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این رویداد ادبی گسترده است، افزود: دوره گذشته ۸۰۰ اثر به این دوسالانه رسید که میزان استقبال از یک جشنواره ادبی کوتاه را می رساند، از این رو در این دوره از دوسالانه نارنج بر آنیم با مشارکت نهادهای فرهنگی امکانات مناسبی برای این رویداد فرهنگی و ادبی فراهم کنیم.

بادپر عنوان کرد: نهادهایی چون شهرداری، فرمانداری ویژه جهرم، شورای شهر و اداره کل کتابخانه های استان فارس قول هایی مبنی بر برگزاری دوسالانه کوتاه نارنج داده اند.

دوسالانه ادبی کوتاه نارنج نخستین بار آذر ۱۳۸۶ برگزار شد که اختتامیه اولین دوره این دوسالانه به همت احسان شاه‌طاهری و کارگاه داستان باران به صورت استانی در شهرستان جهرم و در سالن اجتماعات شهرداری جهرم برگزار شد.

برگزارکننده دوسالانه کوتاه نارنج انجمن اهل قلم شهرستان جهرم است.

 
کد مطلب : ۸۸۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما