۰
plusresetminus
عضو ستاد بانوان خیرساز استان فارس

بنیاد نخبگان درجهرم راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
عضو ستاد بانوان خیرساز استان فارس گفت: بنیاد نخبگان و بنیاد مادر در جهرم راه‌اندازی می‌شود.
بنیاد نخبگان درجهرم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش حافظ نیوز، شهناز رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جهرم، با اشاره به اینکه انجمن خیرین سلامت در جهرم 10 ساله شده است، اظهار داشت: تاکنون 10 همایش تجلیل از خیرین سلامت در جهرم برگزارشده است.

وی گفت: ازجمله اقدامات خیرین سلامت جهرم احداث مراکز بهداشتی- درمانی، زایشگاه، اهداء زمین برای ساخت دانشگاه پرستاری، خرید تجهیزات ام آر ای، دیالیز و سی‌سی‌یو بوده است.

رحمانیان بابیان دیگر اقدامات انجام‌شده به‌وسیله این انجمن در جهرم، افزود: ساخت اتاق همراه بیمار در بیمارستان پیمانیه و کلینیک هنری این شهر، اهداء 2 باب منزل مسکونی در شیراز و تهران توسط جلال و ایران هنری برای ساخت کلینیک تخصصی در جهرم، اهداء 30 هکتار زمین توسط برادران خواجه‌ای جهرمی برای ساخت بیمارستان 220 تخت خوابی از دیگر اقدامات این انجمن است.

وی با اشاره به انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد در جهرم، تصریح کرد: برگزاری جشن گل‌ریزان، جلب رضایت در تخفیف یا گذشت شاکی و غیره ازجمله اقدامات این انجمن است.

عضو ستاد بانوان خیرساز استان فارس با اشاره به تشکیل انجمن بیماران ام‌اس و تلاسمی در 5 سال گذشته در جهرم، افزود: تشکیل کلاس‌های مشاوره برای بیماران، برگزاری همایش‌های مختلف، فراهم کردن تفریح و مسافرت برای تقویت روحیه بیماران و غیره نیز ازجمله اقدامات این انجمن است.

وی از راه‌اندازی انجمن مادر باهدف فرهنگ‌سازی برای تربیت نسل جوان و احت
کد مطلب : ۸۸۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما