۰
plusresetminus
به منظور تقدیر از برگزیدگان کنکور

وزیر آموزش و پرورش به لارستان سفر می‌کند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
وزیر آموزش و پرورش به دعوت رسمی دکتر جعفرپور و به منظور شرکت در اختتامیه همایش تخصصی جوان و اندیشه و تقدیر از برگزیدگان کنکور به لارستان سفر می‌کند.
به گزارش حافظ نیوز، جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در وب‌سایت شخصی‌اش نوشت: خبر مسرت بخش افتخار آفرینی دانش‌آموزان فرهیخته لارستان بزرگ در آزمون سراسری سال جاری را دریافت کردم و چونان همیشه به خود بالیدم.

همانگونه که در جلسات مختلف بارها عرض کرده‌ام، جوانان مستعد و نخبه را ذخایر حقیقی این منطقه استعدادخیز دانسته و پرداختن به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی را زیرساخت حقیقی توسعه پایدار می‌دانم.

اینجانب این موفقیت را به فرزندان عزیز خود و خانواده ایشان تبریک عرض نموده و از این ذخایر کوشا و فرهیخته میهن اسلامی می‌خواهم با ادامه این مسیر با توکل بر خدا تا رسیدن به قله‌های علم و عمل، تلاش خود را ادامه دهند. ان‌شاءالله در اختتامیه همایش تخصصی جوان و اندیشه و با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش تقدیر ویژه‌ای از دانش‌آموزان عزیز به عمل خواهد آمد.

ضمناً به دلیل وجود ظرفیت نخبگانی منطقه در سایر مناطق، به ویژه مرکز استان و کشور، از مسئولان برگزاری همایش می‌خواهم با نگاه بلندمدت، تقدیر از لارستانی‌های مقیم در شهرهای دیگر را نیز در دستور کار خود قرار دهند.
کد مطلب : ۸۹۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما