۰
plusresetminus

همراه اول، در مرودشت همراه نیست!

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
همراه اول، در مرودشت همراه نیست!
به گزارش حافظ نیوز، هفته نامه مرودشت نوشت:
-توسعه خدمات ارتباطی، از نیازهای مهم و حیاتی جوامع در عصر حاضر است و فقدان یا ضعف این گونه خدمات، علاوه بر نشان دادن توسعه نیافته گی جوامع، نارضایتی گسترده شهروندان را به همراه دارد. همه می دانیم که اینترنت و موبایل کشورمان، بدلایل گوناگون از جمله تحریم های ظالمانه برقرار شده علیه ایران و یا ضرورت ممانعت از ورود محتوای غیر اخلاقی به جامعه، محدودیت هایی دارد اما قابل تحمل نیست که همین حداقل های موجود هم بدلیل کم کاری برخی، به شکل نامطلوب به دست شهروندان برسد.

 
مدت زیادی است که ارتباط تلفن های همراه و خدمات اینترنتی در مرودشت با مشکل روبرو شده است. از هر دو تماس برقرار شده با موبایل، یکی از آن ها یا رد می شود یا مشترک مورد نظر در دسترس نیست و یا هیچگونه صدایی به گوش نمی رسد و این در حالی است که شما مثلا با تلفن همراه دوستان و بستگان خود در همین نزدیکی و در شهر مرودشت تماس گرفته اید و برایتان عجیب است که چندین بار صدای آزاردهنده اپراتور را بشنوید که: «مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!». گاهی نیز با عجله پیامکی را برای یکی از اعضای خانواده و یا دوست ارسال می کنید و متوجه می شوید که خبری از تحویل شدن پیامک به وی نیست و باید ساعت ها منتظر بمانید و این موضوع وقتی آزار دهنده تر می شود که سیل پیامک های تبلیغاتی با مضامین «بدست آوردن دل همسر، فال حافظ، طالع بینی متولدین ماه های سال، اخبار بازار سکه و ارز، مضرات دیابت و…» بدون وقفه به گوشی شما سرازیر می شود!. گویی مرودشت، جزیره ای است که همه به آن دسترسی ارتباطی دارند اما خودش با خودش قهر است و ارتباط تلفنی و مخابراتی در آن غیر ممکن است.

قطع و وصل شدن اینترنت در ساعات شبانه روز، سرعت پایین، پرش آنتن موبایل، عدم دسترسی به مشترکین تلفن همراه، قطع ناگهانی ارتباط تلفنی و مشکلات دیگری که شهروندان مرودشتی با آن روبرو هستند مدتی است که سبب نارضایتی فراوان شهروندان مرودشتی شده است.

 
ظاهرا برای متولیان محترم این حوزه در مرودشت طبیعی است که در طول روز شاهد عدم کارآیی تلفن های همراه خود باشند و گرنه بخاطر خودشان هم که شده، بدنبال رفع این معضل رفته و شرایطی همچون سایر شهرستان ها را فراهم می کردند. کیفیت پایین خدمات ارتباطی در مرودشت بجایی رسیده که صدای پدر معنوی شهرستان (حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت) را هم در آورده است. ایشان در خطبه های نماز جمعه هفته قبل با گلایه از وضعیت تلفن همراه و اینترنت گفت: درست است که انجام خدمات مخابراتی به بخش خصوصی واگذار شده اما این به معنی عدم نظارت مخابرات بر نحوه سرویس دهی و رها کردن آن نیست.

 
جای آن دارد که در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، متولیان محترم مخابرات مرودشت زمینه برقراری ارتباط با کیفیت و مطلوب را برای شهروندان سخت کوش مرودشتی فراهم آورده و موجبات رضایتمندی آنان از خدمات دولت را فراهم آورند.

 
کد مطلب : ۸۹۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما