دستگیری ۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

31 تير 1394 ساعت 19:13

با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق حاشیه ای شهر “مرودشت”تعداد ۱۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کوپ تابعه اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در برخی از نقاط حاشیه ای شهر مرودشت کردند.

سرهنگ”علی شیبانیان” ادامه داد: ماموران در این طرح که با هماهنگی مراجع قضائی انجام شد، از چندین باب منازل خرده فروشان مواد مخدر که از قبل شناسایی شده بودند، بازرسی و موفق به کشف بیش از یک کیلو و ۱۶۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری تعداد ۱۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: برخورد جدی و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش خانواده ها را به خصوص جوانان و نوجوانان را از این طریق بر هم بزنند، همچنان از اولویت های انتظامی شهرستان است.

وی تصریح کرد: برای این که در این گونه برنامه ها از موفقیت بیشتری برخوردار باشیم، بایستی شهروندان فهیم و ولایت مدار شهرستان هر گونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.


کد مطلب: 8906

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8906/دستگیری-۱۵-نفر-خرده-فروش-مواد-مخدر-مرودشت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir