۰
plusresetminus
طرح استیضاح وزیر کشور توسط نمایندگان فارس از سر گرفته شد

دو نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حافظ نیوز»: «مجمع نمایندگان بر پیگیری استیضاح وزیر کشور مُصِر است/ نماینده ولی فقیه در استان استیضاح وزیر کشور را به تصمیم نمایندگان واگذار کردند»

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
برخی اخبار واصله حاکی از آن است که در پی بروز برخی رخدادهای سیاسی طی هفته گذشته، پیگیری طرح استیضاح وزیر کشور مجددا در دستور کار نمایندگان فارس قرار گرفته است.
استیضاح وزیر کشور توسط مجمع نمایندگان فارس
استیضاح وزیر کشور توسط مجمع نمایندگان فارس
به گزارش "حافظ نیوز" طی روزهای گذشته طرح استیضاح وزیر کشور توسط مجمع نمایندگان فارس مطرح و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد. با این حال، پیرو درخواست نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) حضرات آیات ایمانی و دستغیب از نمایندگان فارس مبنی بر انصراف از پیگیری استیضاح وزیر کشور، برخی اخبار منتشره از سوی نمایندگان طی روزهای گذشته حاکی از انصراف آنها از طرح استیضاح رحمانی فضلی وزیر کشور بود.
با این حال برخی اخبار واصله حاکی از آن است که در پی بروز برخی رخدادهای سیاسی و حواشی به وجود آمده طی هفته گذشته، پیگیری طرح استیضاح وزیر کشور مجددا در دستور کار نمایندگان فارس قرار گرفته است.
در همین رابطه مهندس سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "حافظ نیوز"تصریح کرد: پیرو آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان و حضرت آیت الله ایمانی، ایشان پیگیری و یا عدم پیگیری استیضاح جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور را به تصمیم نمایندگان واگذار کرده اند که بر اساس تصمیمی که در آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان اتخاذ شد، نمایندگان فارس تصمیم گرفتند با توجه به اختیارات قانونی که دارند طرح استیضاح وزیر کشور همچنان با قوت دنبال شود.
دکتر جعفر قادری دیگر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "حافظ نیوز" تاکید کرد که تصمیم مجمع نمایندگان استان فارس بر این است که طرح استیضاح وزیر کشور تا حصول نتیجه مطلوب همچنان پیگیری شود.
کد مطلب : ۸۹۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما