۰
plusresetminus

شهرستان آباده آماده استقبال از دانش آموزان قرآنی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰
پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:شهرستان آباده آماده استقبال از دانش آموزان منتخب قرآنی است که برای شرکت در سی و سومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز سراسر کشور رهسپار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شده اند.
شهرستان آباده آماده استقبال از دانش آموزان قرآنی است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا به نقل ازاین پایگاه اطلاع رسانی،ازآنجا که این مسابقات برای نخستین باردر شیراز برگزار می شود، دست اندر کاران میزبانی این مسابقات تلاش خود را برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رقابت ها به کار بسته اند.

بر این اساس، آموزش و پرورش شهرستان آباده و برخی از نهاد ها، اقدامات فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرستان مانند آذین بندی معابر، نصب بنر و پارچه نوشته در سطح شهر، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، برپایی میز خبر و ایستگاه های پذیرایی از دانش آموزان قرآنی و ... را انجام داده اند.

بر اساس این گزارش، عبور دانش آموزان قرآنی پسر از شهرآباده، از غروب پنجشنبه اول مردادماه آغاز و تا ظهر جمعه دوم مردادماه ادامه می یابد.

سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان منتخب سراسر کشور به میزبانی شیراز در بخش پسران از دوم تا پنجم مرداد و در بخش دختران از هفتم تا دهم مردادماه برگزار می شود.

به گفته حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش فارس، یک هزار و 170 دانش آموز پسر و به همین تعداد دانش آموز دختر از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.

بر این اساس، دانش آموزان شش پایه تحصیلی دوره های اول و دوم متوسطه دراین دوره از رقابت ها در رشته های تفسیر، مفاهیم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و نماز به رقابت می پردازند.

بنا بر اعلام مدیرکل آموزش و پرورش فارس، رقابت های قرآنی پسران دوم مرداد در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسابقات دختران روز هفتم مرداد با حضور معاون پرورشی این وزارتخانه آغاز می شود. ک/
کد مطلب : ۸۹۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما