۰
plusresetminus

تحصیل 90 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه پیام نور شیراز

تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
رییس دانشگاه پیام نور شیراز از تحصیل 90 دانشجوی غیرایرانی در این دانشگاه خبر داد و افزود: با ایجاد شرایط و تسهیلات لازم جهت ادامه تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجوی غیرایرانی در سال جاری رشد قابل توجهی داشته است.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسین توللی با بیان این مطلب افزود: ارتقاء و توسعه جایگاه بین المللی دانشگاه و همچنین انجام امور مربوط به جذب و ادامه تحصیل دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه پیام نور باید در زمره اهداف اصلی این دانشگاه قرار بگیرد هر چند تا کنون این دانشگاه در جذب دانشجویان غیرایرانی رشد داشته است.

توللی گفت: دانشگاه پیام نور شیراز با در اختیار داشتن 90 دانشجوی غیرایرانی از مجموع بیش از 13 هزار دانشجو این مرکز دانشگاهی از جمله دانشگاه‌های پیشرو در جذب دانشجوی غیرایرانی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده است.

رییس دانشگاه پیام نور شیراز ضمن بیان این مطلب که عمده این دانشجویان از کشورهای افغانستان، عراق، یمن و مصر هستند، افزود: با ایجاد تسهیلات لازم در زمینه نظام آموزشی، زبان آموزش و همچنین تعیین رشته‌های مورد نیاز کشورهای متقاضی، زمینه ادامه تحصیل متقاضیان سایر کشورها و همچنین بین‌المللی کردن هر چه بیشتر دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

حسین توللی گفت: در زمان پذیرش دانشجویان غیر ایرانی ، گذرنامه و روادید تحصیلی برای دانشجویان از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر می‌شود و فارغ التحصیلان از دانشگاه پیام نور مدرک فارغ التحصیلی رسمی دریافت می‌نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی با بیان این مطلب که دانشنامه های اعطایی به دانشجویان غیرایرانی پیام نور جهت ترجمه و ارائه به سایر کشورها از اعتبار کامل برخوردار است، اضافه کرد: علاوه بر اعتبار مدرک اعطایی، برگزاری آزمون الکترونیکی، غیرحضوری بودن محتوای آموزشی و همچنین پایین بودن شهریه باعث ایجاد شرایط ویژه و انگیزه لازم جهت ادامه تحصیل دانشجویان غیرایرانی داخل و خارج از کشور در دانشگاه پیام نور و همچنین توسعه آموزش عالی کشور شده است.
کد مطلب : ۹۰۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما