۰
plusresetminus

104 كيلو ترياك در تور بازرسي پليس فارس

تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
با تلاش مأموران انتظامي شهرستان هاي "لارستان "، "ني ريز" و "فسا" استان فارس، 104 كيلو و 300 گرم ترياك كشف شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اعلام اين خبر گفت: مأموران پاسگاه "چهار برکه" شهرستان لارستان هنگام بازرسي و کنترل خودروهاي عبوري در محور بندر عباس - لارستان به يک دستگاه خودرو وانت بار مظنون و خودرو را متوقف كردند.

سرهنگ "محمد جعفر تولايي" ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 59 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در کف خودرو جاسازي شده بود، کشف و راننده خودرو دستگير شد.

وي به عمليات ديگري كه در شهرستان " ني ريز" انجام گرفت، اشاره كرد و افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان نيز در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، به يك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و دستور ايست دادند كه راننده و سرنشين خودرو اقدام به فرار كرده و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان كه عرصه را بر خود تنگ مي ديدند، با رها كردن خودرو از صحنه متواري شدند.

اين مقام انتظامي گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 41 كيلو و 400 گرم ترياك كشف و تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان ادامه دارد.

سرهنگ "تولايي" گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فسا" نيز در بازرسي از يك دستگاه تريلر مقدار سه كيلو و 900 گرم ترياك كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس در پايان با هشدار به قاچاقچيان مواد مخدر افزود: مأموران انتظامي استان با سوداگران مرگ به شدت برخورد و ضمن دستگيري آنها را به مقام قضائي تحويل خواهند داد.

وي تصريح كرد: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.
کد مطلب : ۹۰۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما