برگزاری جلسه هماهنگی جشن گلریزان درگراش

3 مرداد 1394 ساعت 23:13

جلسه همآهنگی جشن گلریزان در گراش برگزار شد.


به گزارش حافظ نیوز، طی مراسمی باحضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدارمرکزی و تنی ازخیرین و مسئولین نهادهای خیریه و خدماتی شهرستان دومین جلسه همآهنگی جشن گلریزا ن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد درمحل سالن کنفرانس فرمانداری  این شهرستان و باتلاوت آیاتی ازکلام الله مجید برگزارشد.

در این جلسه، اصغرفرودی فرماندار گراش با تشریح چگونگی آزادی  ۱۷ تن از زندانیان غیر عمد این شهرستان براطلاع رسانی موضوع توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: چون دراولین سال است که اقدام به این عمل خداپسندانه می نماییم موضوع اطلاع رسانی حائز اهمیت فراوان می باشد.

نماینده دولت درشهرستان گراش همچنین از کمک ۵ برابری ستاددیه و دولت تدبیر و امید سخن گفت و عنوان کرد: به منظور آزادی ۱۷ تن از زندانیان غیرعمد به مبلغی قریب ۱۵۰ میلیون تومان نیازاست که درصورت تامین این مبلغ، ۵ برابر آن نیز ستاد دیه متقبل به پرداخت است.

وی اجر و پاداش این عمل را فوق العاده تلقی و با اشارت به حدیثی از حضرت امام جعفرصادق(ع) اجر انفاق و کمک به دیگران را با سعی درمیان مروه وصفا برابر دانست.

قاسم فرسوده، معاون فرماندارنیز با بیان سخنانی از کمبود زمان و عدم اطلاع رسانی کافی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد: ستاد دیه استان فرصت خود را در این مهم تا یک هفته تمدید نماید.

جمشیدی ،  رئیس زندان بازلارستان هم درمورد وجود فرصت و خصوصیتهای شهرستان گراش سخن گفت و معاون زندان لارستان از تراکم امور زندان و همچنین نحوه جمعآوری  کمک به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به  ابرازنظرپرداخت وختم جلسه با اختصاص مبالغی ازسوی خیرین وموسسه خیریه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) واظهارنظر شرکت کنندگان خاتمه یافت

خبرنگار:قاسم ایزدیان


کد مطلب: 9054

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9054/برگزاری-جلسه-هماهنگی-جشن-گلریزان-درگراش

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir