۰
plusresetminus
فرماندار استهبان در گفت‌وگو:

درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی استهبان هفته دولت افتتاح می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
فرماندار استهبان از افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی این شهرستان همزمان با دهه دولت سال‌جاری خبرداد.
درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی استهبان هفته دولت افتتاح می‌شود
به گزارش حافظ نیوز، محمدمهدی شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ساخت این درمانگاه پایان یافته و رایزنی لازم با مسئولان متولی برای تجهیز آن در حال انجام است.

فرماندار استهبان با بیان اینکه عملیات ساخت این درمانگاه سال 92 آغاز شد گفت: درمانگاه تامین اجتماعی استهبان در فضایی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع ساخته شده و با بهره‌برداری از آن مردم شهرستان استهبان از خدمات تخصصی تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

شرفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 50 درصد مردم شهرستان استهبان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند و افتتاح این درمانگاه نیز شرایط درمان رایگان افراد تحت پوشش را فراهم می‌سازد.

وی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم استهبان در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبارات پروژه در دو بخش ساختمان و تجهیزات بیان کرد: این طرح در هفته دولت امسال افتتاح و در اختیار مردم شهرستان استهبان قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان استهبان همچنین با اشاره به آخرین پیشرفت بیمارستان جدید  این شهرستان گفت: این بیمارستان از 96 تختخواب به 125 تخت خواب ارتقا یافته و در حال حاضر نیز  مراحل ساختمانی این طرح در حال اتمام و محوطه‌سازی نیز آغاز شده که دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شرفی گفت: در سال‌های گذشته موضوع بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی مردم شهرستان و نماینده آن در مجلس بوده که تا به امروز فعالیت‌های مناسبی برای رفع محرومیت‌های خدمات درمانی در استهبان صورت گرفته است.
کد مطلب : ۹۰۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما