برگزاری دوره دانش‌افزایی برای 90 معلم ابتدایی در کازرون

5 مرداد 1394 ساعت 8:40

مسئول مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش کازرون از برگزاری یک دوره دانش‌افزایی 72 ساعته برای معلمان مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی کازرون خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، صادق اذان‌گو امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار کرد: این دوره برای نخستین بار همزمان با سایر شهرستان‌های استان فارس به‌منظور دانش‌افزایی معلمان مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی به مدت 12 روز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره برای دانش‌افزایی معلمان مقطع ابتدایی، دروس روانشناسی یاددهی و یادگیری، روش‌ها و فنون تدریس، بررسی کتب درسی، تفکروخلاق و ارزشیابی توصیفی در نظر گرفته‌شده که آموزش داده می‌شود.

مسئول انجمن اولیاومربیان مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش کازرون تصریح کرد: 90 معلم مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی از شهر کازرون و مناطق قائمیه، خشت و کمارج و بالاده در این دوره شرکت دارند.

اذان‌گو هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی و افزایش آگاهی معلمان مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی در نوع تدریس و آشنایی با روش‌های جدید تدریس کتب درسی عنوان کرد.

وی متذکر شد: برای شرکت‌کنندگان این دوره گواهی ضمن‌خدمت از سوی آموزش‌وپرورش صادر می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: در طول سال تحصیلی امسال نیز 150 ساعت دوره دیگر برای دانش‌افزایی معلمان ابتدایی مدارس غیردولتی این شهرستان در نظر گرفته‌شده که زمان و مکان آن پس‌ازاین دوره به مدارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

اذان‌گو در پایان گفت: 25 آموزشگاه غیردولتی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کازرون فعالیت دارد که 15 آموزشگاه آن در مقطع ابتدایی است.


کد مطلب: 9098

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9098/برگزاری-دوره-دانش-افزایی-90-معلم-ابتدایی-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir