۰
plusresetminus

۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار قرض‌الحسنه به مددجویان استان فارس پرداخت شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: در ۴ ماه ابتدای امسال ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار قرض‌الحسنه اشتغال به یک هزار و ۸۹ خانواده‌ نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان فارس پرداخت شد.
به گزارش حافظ نیوز، علی اللهیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در 4 ماه ابتدای امسال 130 میلیارد ریال اعتبار قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان فارس پرداخت شد، اظهار داشت: این میزان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای یک هزار و 89 خانواده‌ پیش‌بینی شده است.

به گفته وی 108 میلیارد ریال از این اعتبار از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی و مابقی از محل صندوق اشتغال کمیته امداد پرداخت شده است.

در سال 1394 کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ملزم به پرداخت 120 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان است که مدیرکل این نهاد از پرداخت 34 میلیارد تومان از این اعتبار در 4 ماه ابتدای امسال توسط بانک‌های عامل به شهرستان‌های استان خبر داد.

این میزان اعتبار برای ایجاد اشتغال 8 هزار خانوار مددجوی استان فارس پیش‌بینی شده است که به گفته مدیرکل کمیته امداد استان فارس اعتبار اشتغال سال 1394 به تناسب استعداد اجرای طرح‌های اشتغال بین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

اللهیاری ابراز امیدواری کرد که در فرصت باقیمانده از سال تمام اعتبار پیش‌بینی شده توسط بانک‌های عامل به شهرستان‌ها پرداخت شود و اشتغال خانواده‌های مددجویان به طور کامل محقق شود.

وی سقف تسهیلات امسال از محل اعتبارات بانکی استان فارس را 15 میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه عنوان کرد و سقف تسهیلات برای زنان و مردان سرپرست خانوار که تحت حمایت کمیته امداد استان هستند نیز 15 میلیون تومان از محل صندوق اشتغال کمیته امداد اعلام کرد و گفت: به این گروه تا سقف 30 میلیون تومان امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه وجود دارد.
کد مطلب : ۹۰۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما