۰
plusresetminus
فرماندار آباده

خسارت ۳۸ میلیارد ریالی بر اثر سیل و صاعقه به شهرستان آباده

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
فرماندار شهرستان آباده میزان خسارت سیل و صاعقه در این شهرستان را حدود ۳۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این حادثه جان یک جوان را گرفت.
خسارت ۳۸ میلیارد ریالی بر اثر سیل و صاعقه به شهرستان آباده
به گزارش حافظ نیوز، محمدرضا زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: بارندگی چند روز اخیر در شهرستان آباده خسارت‌های زیادی به محصولات کشاورزی و باغی وارد کرد.

وی با بیان اینکه  در این بارندگی‌ها به  315 هکتار زمین زارعی خسارت وارد شده که پیش‌بینی میزان آن به ارزش 34 میلیارد ریال بوده است خاطرنشان کرد: بارش باران به 30 هکتار از محصولات باغی خسارت وارد کرد که  ارزش آن  سه میلیارد ریال بوده است.

فرماندار شهرستان آباده با بیان اینکه در مجموع 32 میلی‌متر باران در این شهرستان بارید افزود: مجموع بارندگی در این شهرستان 15 میلی‌متر بوده است.

وی گفت: در این بارندگی‌ها 80 کلنی زنبور عسل نیز به ارزش 200 میلیون ریال دچار خسارت شد و در بخش کوچکی نیز خسارت جزیی به بخش‌های ساختمانی وارد شد.

فرماندار شهرستان آباده با اشاره به اینکه بارش تکرگ و حرکت روان آب‌ها نیز به بخش کشاورزی و محصولات نیز خسارت زد خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های اخیر یک چوپان جوان 20 ساله که به همراه پدرش در طبیعت بود بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.
کد مطلب : ۹۱۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما