۰
plusresetminus

دیدار جمعی از کارکنان فرمانداری مرودشت با امام‌جمعه

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران، جمعی از کارکنان فرمانداری مرودشت با امام‌جمعه این شهر دیدار کردند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، امام‌جمعه مرودشت عصر امروز در دیداری که کارکنان فرمانداری مرودشت به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی در سال 57 با وی داشتند به بیان فضیلت‌ها و آثار برکات اقامه نماز پرداخت و اظهار داشت: یکی از تعالیم دینی که به‌عنوان سرسلسله تمام تعالیم مطرح و جاری بوده اقامه نماز است و تمام اعمال و کردار ما به‌یقین فردای قیامت در سایه نماز سنجیده می‌شود.

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی حل شدن مشکلات بشریت را با استعانت از خداوند متعال و تبعیت به سیره پیامبران و ائمه و همچنین مباحث دینی و اقامه نماز عنوان کرد و افزود: فیلسوفان و اندیشمندان دینی ما نیز در تمام مراحل زندگی به‌ویژه تحقیقات علمی و پژوهشی چنانچه به مانع و یا مشکلی برمی‌خوردند از نماز و استغاثه به درگاه خداوند مدد می‌گرفتند.

وی از نماز جمعه به‌عنوان میعادگاه عاشقان و دلدادگان به بندگی و ربوبیت خداوند یاد کرد و گفت: نماز جمعه یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های حکومت اسلامی و کانون همدلی و هم‌اندیشی است که علاوه بر آگاهی‌بخشی و کسب اطلاعات دینی، سیاسی و اجتماعی موجب عروج انسان و پیمودن پله‌های ترقی می‌شود.

در این نشست همچنین سرپرست فرمانداری مرودشت با گرامی‌داشت پنجم مردادماه هدف از این دیدار را تکریم امام‌جمعه و جایگاه وی عنوان کرد و گفت: جایگاه رفیع امام‌جمعه در هر منطقه، شهر و شهرستان ارزشمند، معنوی و تأثیرگذار و مایه مباهات است.

محمدرسول زارع تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز جمعه علاوه بر مرکز شهرستان در سه بخش این شهرستان برگزار می‌شود که موجب استقبال مردم خداجوی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس، همت و مدد مردم و همچنین حمایت و درایت امام‌جمعه مرودشت نماز عبادی سیاسی جمعه را در دو بخش دیگر نیز به‌زودی برپا کنیم.
کد مطلب : ۹۱۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما