۰
plusresetminus

کشف بیش از 21 کیلو گرم مواد مخدر در چهار شهرستان فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
ماموران انتظامی چهار شهرستان استان فارس 21 کیلو و 422 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود یک دستگاه خودرو زانتیا که دریکی ازخیابان های این شهر بدون صاحب رهاشده بود، ماموران کلانتری گلستان شیراز به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود:ماموران خودرو یاد شده را برای بررسی بیشتر به محل کلانتری انتقال دادند و در بازرسی از این وسیله نقلیه 19 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند و تلاش برای شناسایی و دستگیری صاحبان این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

سرهنگ رجبعلی رزمجویی ، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات نیز اظهار داشت:در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان ، پنج خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان 518 گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند هم گفت:در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان 11 نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند و از آنها 34 گرم هرویین، 9 گرم تریاک، هفت گرم سوخته تریاک، 12 گرم شیشه، شش گرم شیره تریاک، 40 سی سی شربت متادون و 99 عدد قرص روان گردان کشف و سه دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

سرهنگ محمد اسلامی اظهار کرد:متهمان پس از انجام تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت نیز بیان داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی 17 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی شیبانیان افزود:با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منازل خرده فروشان 249 گرم تریاک، 50 گرم سوخته، یک گرم شیشه ، 80 گرم شیره تریاک و 56 گرم هرویین کشف و یک دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

او اضافه کرد:دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند،
کد مطلب : ۹۱۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما