۰
plusresetminus

طرح هادی شهری در ۳۰ شهر استان فارس اجرا می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از اجرای طرح هادی شهری در ۳۰ شهر استان فارس خبر داد و گفت: طرح‌های ۲۰ شهر آماده شده و در ۴ ماه آینده به مراحل نهایی می‌رسد.
به گزارش حافظ نیوز، عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از اجرای طرح‌ هادی در 30 شهر استان فارس خبر داد و اظهار داشت: طرح‌های هادی 20 شهر آماده شده و مشاوران وضعیت موجود را بررسی کرده و در حال بررسی وضعیت پیشنهادی هستند.

وی با بیان اینکه 50 درصد طرح این 20 شهر آماده است، گفت: پس از ارائه وضعیت پیشنهادی و تصویب آن اجرای طرح شروع شده و افق این طرح‌ها از زمان تصویب 10 ساله است.

رحیمی خاطرنشان کرد: 50 درصد مابقی طرح‌های این 20 شهر در 4 تا 5 ماه آینده مراحل نهایی را می‌گذراند و پس از طی این مراحل به اجرا در می‌آید.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس افزود: 10 شهر دیگر نیز طرح‌های هادی آنها شروع شده و در یک دوره یک سال و نیمه مراحل بررسی و اجرای آن انجام می‌شود.

طرح هادی شهری عبارت از طرحی است که در آن جهت گسترش آتی شهر و نحوه استفاده از زمین‌های شهری برای عملکردهای مختلف به منظور حل مشکلات حاد و فوری شهر و ارایه راه‌حل‌های کوتاه مدت و مناسب برای شهرهایی که دارای طرح جامع نیستند، تهیه می‌شود.
کد مطلب : ۹۱۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما