مشارکت خیران سلامت استان فارس در توسعه و ساخت ۸ بیمارستان بزرگ شیراز‌

6 مرداد 1394 ساعت 10:02

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از مشارکت نیک‌اندیشان عرصه سلامت این استان در توسعه و ساخت ۸ بیمارستان بزرگ شیراز خبرداد و گفت: این مشارکت‌ها در سالجاری بیشتر از گذشته شده است.


به گزارش حافظ نیوز، علی‌اکبر رامجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با تشریح نیازهای اولویت‌دار عرصه سلامت مرکز استان فارس اظهار داشت: مهم‌ترین این اولویت‌ها شامل تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) در صدرا، تکمیل بیمارستان پیوند ابوعلی سینا در صدرا، ساخت بیمارستان رسول اعظم(ص)، ساخت بیمارستان سرطان جنوب و ساخت بیمارستان ویژه بانوان است.

رامجردی از دیگر برنامه‌های امسال نیک‌اندیشان عرصه سلامت استان فارس در شیراز را توسعه بیمارستان کوثر، توسعه بیمارستان حضرت زینب(س) و نوسازی بیمارستان اعصاب و روان محرری در باجگاه اعلام کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی فارس در امور مشارکت‌ها تصریح کرد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته خیران سلامت استان فارس امسال مشارکت ساخت یا اجاره خوابگاه‌های دانشجویی به‌همراه تامین هزینه تحصیلی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی را آغاز کرده و این طرح خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اشاره به پیشرو بودن این مجمع در کشور خاطرنشان کرد: نیکوکاران این استان نقش اثرگذار خود را در سال‌های اخیر به‌خوبی ایفا کرده‌اند به‌طوری که با نگرشی عمیق و اقداماتی ارزشمند توانسته‌اند در ارتقای سلامت و  ارائه خدمات بهداشتی - درمانی به جامعه نقشی ویژه و ممتاز داشته باشند.

رامجردی گفت: خیران عرصه سلامت استان فارس همچنین در 10 سال گذشته در زمینه‌های مختلف عرصه سلامت، اقدامات خود را با روندی رو به افزایش پیگیری کرده و رشدی فزاینده را تجربه کرده‌اند.


کد مطلب: 9139

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9139/مشارکت-خیران-سلامت-استان-فارس-توسعه-ساخت-۸-بیمارستان-بزرگ-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir