۰
plusresetminus

برگزاری ارودی جهادی در مرودشت

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت از برگزاری اردوی جهادی طرح هجرت 3 در منطقه کامفیروز شمالی و جنوبی این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، علی‌محمد محمدی عصر امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد به تبیین سیاست‌های بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای جهادی پرداخت و اظهار داشت: فلسفه برگزاری اردوهای جهادی محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، ارتقا مشارکت و همدلی روستائیان در ساخت روستا و کاستن هزینه‌های دولت و مردم برای آبادانی و توسعه روستاها و مناطق محروم است.

وی یکی از شاخصه‌های خودسازی و خودباوری جوانان را قرار گرفتن در محیط‌های اجتماعی و فعالیت‌های گروهی عنوان و تصریح کرد: بسیجیان شرکت‌کننده در این اردوها علاوه بر انجام فعالیت‌های عمرانی و برگزاری کلاس‌های دینی و علمی و همچنین برپایی مسابقات مختلف برای مردم به‌ویژه دانش‌آموزان تجارب گوناگونی نیز کسب خواهند کرد.

این مسئول تربیت مدیران لایق و توانمند برای عرصه‌های خدمتی و مدیریتی را از دیگر رویکردهای بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: تقویت و تثبیت نظام دینی و اداره امور کشور به‌یقین در آینده نیازمند مدیران و مسئولان کارآمد، خلاق و توانمند و از همه مهم‌تر باید در طراز سیاست‌های انقلاب و نظام باشد که شرکت در فعالیت‌های بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و سفر به مناطق محروم و هم‌کلامی، همراهی و معاشرت با مردم روستا و انجام فعالیت‌های مختلف می‌تواند به این سیاست جامه عمل بپوشاند.

به گزارش فارس، اردوهای جهادی امسال با شرکت 120 نفر از برادران و خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرودشت فعالیت‌های جهادی خود شامل فرهنگی، هنری عمرانی، پزشکی، مشاوره و... را در 10 روستا از بخش کامفیروز شمالی و جنوبی این شهرستان در هفته آتی آغاز خواهند کرد.
کد مطلب : ۹۱۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما