۰
plusresetminus
رئیس اوقاف فسا؛

طرح "رحله" با حضور قرآن‌آموزان سراسر کشور در فسا برگزار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
رئیس اوقاف فسا از برگزاری طرح "رحله" با حضور ۱۵۰ قرآن‌آموز از سراسر کشور در حرم امامزاده اسماعیل (ع) این شهرستان خبر داد.
طرح "رحله" با حضور قرآن‌آموزان سراسر کشور در فسا برگزار می‌شود
به گزارش حافظ نیوز، حسن محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از برگزاری دومین طرح قرآنی "رحله" با حضور 150 قرآن‌آموز از سراسر کشور در فسا خبر داد و اظهار داشت: این طرح که از اواسط ماه رمضان آغاز شده تا آخر مردادماه در حرم امامزاده اسماعیل (ع) فسا ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور 3 قرآن‌آموز از کشورهای بنگلادش و آفریقا در این طرح تصریح کرد: 30 نفر از قرآن‌آموزان از استان فارس و مابقی از استان‌های دیگر هستند.

رئیس اوقاف فسا با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین‌بار طرح رحله در این شهرستان برگزار شده است افزود: امسال علاوه بر شهرستان فسا در 50 نقطه کشور این طرح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان برگزاری این طرح 45 روز است و در این زمان قرآن‌آموزان 5 جز پایانی قرآن را حفظ می‌کنند عنوان کرد: همه قرآن‌آموزان در مدت آموزش در 40 باب از اتاق‌های زائرسرای حرم مطهر امامزاده اسماعیل (ع) ساکن هستند.

محبی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این طرح در هفته بزرگداشت امام‌زادگان بیان کرد: در پایان دوره برای همه شرکت‌کنندگان از سوی موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گواهی صادر می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از 10 مربی مجرب در این دوره آموزشی گفت: هر شرکت‌کننده برای حضور در این دوره 200 هزار تومن هزینه پرداخت کرده است.
کد مطلب : ۹۱۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما