۰
plusresetminus

کلاهبرداری 330 میلیونی در نیریز

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
خانمی که در قالب وعده پرداخت تسهیلات، بیش از 330 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نی‌ریز استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری 330 میلیونی در نیریز
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان علیه خانمی به هویت معلوم مبنی بر کلاهبرداری از طریق پرداخت تسهیلات، برابر با دستور مقام قضائی، پرونده تشکیل‌ شده برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

عزیز برزگر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم اقدام به تشکیل یک صندوق کرده و با عضوگیری نسبت به اخذ مبالغی به‌صورت ماهانه از افراد عضو صندوق در قالب وعده پرداخت تسهیلات به آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

وی اضافه کرد: متهم به‌جای اعطا وام به اعضای صندوق، مبالغ دریافتی از آن‌ها که بیش از 330 میلیون ریال بوده را به‌حساب شخصی خود در بانک واریز و بدین روش اقدام به کلاهبرداری از شکات می‌کرده است.

برزگر تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و پرونده برای رسیدگی به دادسرا ارسال شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به افراد سودجو از شهروندان خواست چنانچه قصد فعالیت اقتصادی و یا تقاضای اخذ تسهیلات دارند از طریق مبادی قانونی اقدام کنند.
کد مطلب : ۹۱۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما