۰
plusresetminus

ارزش ریالی ۵ هزار میلیارد تومانی تولیدات بخش کشاورزی شهرستان جهرم

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
فرماندار ویژه جهرم از تولید سالانه ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی در جهرم خبر داد و گفت: ارزش ریالی تولیدات بخش کشاورزی این شهرستان ۵ هزار میلیارد تومان است.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، علیرضا صحرائیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم، با تأکید به اینکه درآمدهای محقق شده در شهرستان جهرم باید در خود شهرستان مصرف شود، اظهار داشت: یکی از راه‌های تأمین اعتبار عمرانی هر شهرستان در نظر گرفتن منابع داخلی و فعال کردن حوزه‌های سرمایه‌گذاری است.

فرماندار ویژه جهرم از تولید سالانه 2 میلیون تن محصولات کشاورزی در جهرم خبر داد و گفت: ارزش ریالی تولیدات بخش کشاورزی این شهرستان 5 هزار میلیارد تومان است.

صحرائیان خاطرنشان کرد: با تولیدات کشاورزی مبلغ هنگفتی در جهرم تولید می‌شود که باید با جذب این درآمدها برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

مجید رازقی مشاور ‌فرماندار جهرم نیز بابیان اینکه 30 لیتر آب برای تولید یک کیلو پرتقال مصرف می‌شود، تصریح کرد: از آنجایی‌که هزینه این آب از خود محصول بیشتر است، حداقل باید درآمد حاصل از فروش این مهم در خود شهرستان استفاده شود.

وی از تشکیل کارگروه کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت در جهرم خبر داد و افزود: از مهم‌ترین کاری که در شهرستان می‌توان انجام داد ایجاد ارزش‌افزوده برای محصولات تولیدی این شهرستان است.
رازقی با اشاره به اینکه 30 درصد از مرکبات جهرم قابلیت صادرات دارد، تصریح کرد: باید زیرساخت‌ها و چشم‌انداز توسعه نیز در این راستا فراهم شود.
کد مطلب : ۹۱۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما