۰
plusresetminus

فرماندار داراب:حقانیت نظام ما باتوافق هسته ای به اثبات رسید

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱
فرماندار شهرستان داراب گفت:حقانیت نظام ما با انجام توافق هسته ای به اثبات رسید و ما در مذاکرات هسته ای با گروه 1 + 5 به دنیا ثابت کردیم که اهل مذاکره ، منطق و صلح هستیم و از جنگ و خشونت بیزاریم.
فرماندار داراب:حقانیت نظام ما باتوافق هسته ای به اثبات رسید
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا عبدالرضاقاسمپور، سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان داراب افزود:اگر حمایت ها و هدایت های رهبر مغظم انقلاب و ایستادگی و مقاومت مردم خوب ما نبود، این توافق به دست نمی آمد.

وی ادامه داد:هم اکنون دولت تدبیر و امید ، گام های مهمی برای تنش زدایی در منطقه برداشته و برنامه های خوبی برای تثبیت و تقویت آرامش دراین نقطه از جهان دارد.

فرماندار شهرستان داراب بیان کرد:رمز پیروزی در یکپارچگی و وحدت نهفته است، آن هم وحدتی که در پناه تبعیت از ولایت حاصل می شود .

قاسمپور اضافه کرد:ضروری است همگان در صفی واحد حرکت کنیم و برای آبادانی و توسعه کشور بکوشیم ، باید برخی صداها و نداها را که موجب نگرانی و دلسردی می شوند ، نشنیده گرفت زیرا امروز به وحدت بیش از هر چیز دگیری نیاز داریم و با تفرقه به جایی نخواهیم رسید.

فرماندار شهرستان داراب در بخش دیگری از مطالب خود از مدیران دستگاه های اداری این شهرستان خواست، بی طرفی کامل خود را در انتخابات پیش رو رعایت کنند واز امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچکس استفاده نکنند.

وی، کاندیداها و داوطلبان نمایندگی در انتخابات اسفند ماه 94 را نیز به تقوی و رعایت قانون و اخلاق دعوت کرد و از آنان خواست دیگران را تخریب نکنند.

قاسمپور گفت:کاندیداها و داوطلبان شرکت در انتخابات به هیچ روی حق تهدید یا تطمیع دیگران را ندارد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار خواهد شد.

شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۱۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما