۰
plusresetminus

همایش «لارستان در مسیر توسعه» برگزار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۳
مسئول اتاق فکر فرمانداری ویژه لارستان، گفت: برای نخستین بار همایش «لارستان در مسیر توسعه» 19 مردادماه جاری به همت اتاق فکر فرمانداری ویژه لارستان برگزار می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، مسعود شجاعی بعدازظهر امروز در یک نشست خبری از برگزاری همایش «لارستان در مسیر توسعه» خبر داد و به تشریح اهداف و چشم‌اندازهای این همایش پرداخت.

وی هدف اصلی از برگزاری این نشست را شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در لارستان عنوان کرد و افزود: در این زمینه کمیته فنی دبیرخانه همایش به‌صورت تخصصی این موضوع را بررسی خواهد کرد.

مسئول اتاق فکر فرمانداری ویژه لارستان تصریح کرد: البته در مقطع کنونی نمی‌توان اظهارنظر صحیحی برای دستیابی به توسعه منطقه لارستان داشت اما با دائمی کردن دبیرخانه همایش و تشکیل کارگروه تخصصی شامل جمعی از نخبگان لارستان و همچنین با برگزاری نشست‌های مستمر و ماهانه پس از همایش نخست، می‌توان چشم‌انداز روشن‌تری از مفهوم توسعه منطقه لارستان را ترسیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری سالانه این همایش، بتوان به شکل دقیق‌تر به ارائه راهکار عملی در راستای پیشرفت منطقه لارستان پرداخت.

دبیر همایش لارستان در مسیر توسعه، تحولات بین‌المللی و جهانی را در امر توسعه منطقه‌ای دخیل دانست و تأکید کرد: در این زمینه بررسی خواهیم کرد که پس از لغو تحریم‌ها چه فرصت‌های جدیدی عاید منطقه ما خواهد شد.

وی تکیه‌بر سیاست اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از موارد مهم در این همایش معرفی و اضافه کرد: دغدغه مقام معظم رهبری برای تولید داخلی و بومی، ایده‌ای راهبردی و بر اساس نیازهای مردم است.

وی در پایان سخنان خود از همکاری و مساعدت نخبگان لارستانی با اتاق فکر و دبیرخانه این همایش استقبال کرد.
کد مطلب : ۹۱۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما