۰
plusresetminus

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در منطقه جره و بالاده کازرون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
اردوهای جهادی دانشجویی کازرون به همت بسیج دانشجویی این شهرستان در روستاهای باغدشت، سیریزجان و درونک بخش جره و بالاده برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از کازرون، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون صبح امروز در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی دانشجویی این شهرستان که با حضور دانشجویان بسیجی جهادگر و اهالی روستا و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره‌های مذهبی و اجتماعی، نمایش فیلم و مستند، شب خاطره با شهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی، اردوی نیم روزه فرهنگی خاص نوجوانان و جوانان روستا، برنامه‌های ورزشی، رصد آسمان در شب با تلسکوپ، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، آموزش امداد و نجات، دیوارنویسی و… برگزار می‌شود.

محمدهادی صحرابان افزود: در عرصه عمرانی نیز ساخت مسجد روستای درونک که تاکنون فاقد مسجد بوده است و همچنین ساخت حمام محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی انجام خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون اضافه کرد: این اردو به مدت 12 روز توسط گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی بسیج دانشجویی کازرون در نیمه نخست مردادماه جاری در حال اجراست.

به گزارش فارس، در این حرکت ارزشمند فرمانداری کازرون، مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون، بخشداری و شهرداری و مدیریت آموزش‌وپرورش بالاده و همچنین دهیاران و شورای روستاهای باغدشت، درونک و سیریزجان همکاری‌های خوبی با بسیج دانشجویی داشته‌اند.
 
کد مطلب : ۹۱۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما