دستگيری سارق و كشف احشام مسروقه در" كازرون" فارس

7 مرداد 1394 ساعت 19:10

فرمانده انتظامی شهرستان "كازرون" فارس از دستگيری يك نفر سارق احشام كه به صورت مرحله ای از مالباخته سرقت می كرد، خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، دستگيري سارق و كشف احشام مسروقه دربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "مهرداد مشوق " گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف بخش "جره" این شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با یك سری تحقیقات میدانی نهایتا یك نفر را در این راستا شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ "مشوق " گفت : متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 11 رأس احشام در دو فقره سرقت از دو روستای سطح حوزه استحفاظی بخش "جره " اعتراف كرد .

این مقام مسئول با اشاره به اینكه متهم در اظهارات خود عنوان داشته 10 راس از این احشام سرقتی را بصورت ادواری و طی چند مرحله از یك مالباخته به سرقت می برده است، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از منزل متهم تعداد شش راس احشام سرقتی كشف و تحویل مالباخته شد.

وی گفت: متهم نیز با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان كازرون با تاكید بر لزوم توجه دامداران به توصیه های پلیس گفت : ‌علیرغم تاكیدات بسیار زیادی كه پلیس در استفاده از تجهیزات ایمنی به دامداران اعلام می كند ، بعضی از دامداران به این مهم توجه لازم را ندارند و عدم توجه به توصیه‌های پلیس و كوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است كه زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها را فراهم می كند كه لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را سر لوحه كار خود قرار دهند.


کد مطلب: 9185

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9185/دستگيری-سارق-كشف-احشام-مسروقه-كازرون-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir