۰
plusresetminus

بهسازی فضای سبز فرودگاه لار نیازمند ۱۰ میلیارد ریال اعتبار است‌

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
شهردار لار گفت: تکمیل و بهسازی بلوار فرودگاه بین‌المللی لارستان به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در بودجه سال جدید تنها ۳ میلیارد ریال به آن اختصاص یافته است.
به گزارش حافظ نیوز، محمدرضا قنبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، با بیان اینکه از اواخر سال گذشته هزینه بیمه کارگران ساختمانی به میزان 15 درصد عوارض زیربنا محاسبه می‌شود، اظهار داشت: این تصمیم برای کل کشور گرفته شد و دلیل آن هم نارضایتی و اعتراضات مردمی بود که هزینه زیادی را باید پرداخت می‌کردند.

وی با بیان اینکه برای بهسازی بلوار فرودگاه بین‌المللی لارستان بیش از 10 میلیارد ریال هزینه لازم است، افزود: نماد این بولوار آماده است و تا چند روز آینده نصب می‌شود اما در بودجه سال جدید تنها 3 میلیارد ریال به آن اختصاص یافته است.

شهردار لار ابراز امیدواری کرد: عملیات پروژه‌های ساختمان جدید شهرداری، ساخت ترمینال مرکزی، دروازه ورودی شهر لار و ساخت پارک بزرگ محمدی تا پایان امسال آغاز شود.

وی با تأکید بر بهسازی ورودی شهر لار از سمت جهرم، خاطرنشان کرد: در بودجه امسال، مبلغی برای تعریض، زیباسازی، ایجاد فضای سبز، دیوارنگاری، بولوارکشی و غیره پیش‌بینی شده است.

قنبرنژاد با تأکید بر ساخت پارکینگ برای شهر جدید لار گفت: برای این منظور، به دنبال تأمین زمین و مکان مناسبی برای این مهم هستیم که به محض نهایی شدن به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

وی با ابراز نارضایتی در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری، از مسئولان برای برطرف کردن این مشکل مهم طلب یاری کرد.

شهردار لار با اشاره به شعاع گسترده خدمت‌رسانی آتش‌نشانی این شهر ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه مسئولان، آتش‌نشانی لارستان به سازمان ارتقاء یابد تا به تبع آن زمینه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر فراهم شود.
کد مطلب : ۹۲۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما