احداث پارک بانوان و خانواده در جهرم تسریع شود

8 مرداد 1394 ساعت 17:24

فرماندار ویژه جهرم با اشاره اعتبارات گرفته شده در سال ۹۱ برای احداث پارک بانوان و خانواده در این شهرستان گفت: احداث پارک بانوان و خانواده در جهرم تسریع شود.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، علیرضا صحرئیان بعد ازظهر امروز در جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت مردم با مسئولان این شهرستان اظهار داشت: اماکن گردشگری و تاریخی جهرم برای جذب بیشتر گردشگر آماده‌تر از گذشته باشد.

وی با تأکید به ایجاد انجمن خیرین ورزشی در جهرم، گفت: حضور خیرین در بخش ورزشی پررنگ‌تر شود زیرا که ثواب اقدامات این بخش از مدرسه‌سازی بیشتر باشد.

فرماندار ویژه جهرم با تأکید بر ایجاد پارک بانوان و خانواده در جهرم، تصریح کرد: در سال 91 برای تحقق این مهم وامی به مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان اخذ شد و 200 میلیون تومان نیز به‌عنوان هزینه اولیه پرداخت شد اما تاکنون اقدامی برای تاسیس پارک بانوان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه دفترچه برنامه‌های اوقات فراغت تهیه و در اختیار عموم گذاشته می‌شود، تصریح کرد: ادارات متصدی اوقات فراغت برنامه‌های خود را به اداره ورزش و جوانان ارائه کنند.

صحرائیان با اشاره به تعداد افرادی که تحت پوشش برخی از ادارات جهرم برای پر کردن اوقات فراغت خود اقدام کرده‌اند، گفت: به کانون فکری کودکان و نوجوانان 2 هزار نفر، آموزش ‌و پرورش 1200 نفر و اداره  ورزش و جوانان 6 هزار مراجعه کرده‌اند.


کد مطلب: 9214

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9214/احداث-پارک-بانوان-خانواده-جهرم-تسریع-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir