۰
plusresetminus
استاندار فارس در اقلید:

شاخص ارزیابی عملکرد مدیران و بخشداران، میزان جذب سرمایه گذار است

تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۷
استاندار فارس گفت:شاخص ارزیابی عملکرد مدیران و بخشداران این استان ، میزان جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار است.
شاخص ارزیابی عملکرد مدیران و بخشداران، میزان جذب سرمایه گذار است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید محمد علی افشانی،در همایش بخشداران سراسر استان فارس در اقلید اظهار داشت:بخشداران باید به صورت ویژه در زمینه اقتصادی ، جذب سرمایه و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش های مختلف فعالیت کنند.

وی گفت:با توجه به وجود جاذبه های توریستی و گردشگری متعدد و آب و هوای استان فارس ، این استان می تواند در زمینه گردشگری، اشتغال قابل ملاحظه ای ایجاد کند و بخشداران می توانند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشند.

استاندار فارس اظهار داشت: اگر بخشداری در حوزه بخش تلاش داشته باشد که فعالیت عمرانی ، آبادانی و اقتصادی موثری داشته باشد بدون تردید در حوزه اجتماعی هم موفق خواهد بود.

افشانی ادامه داد:لازمه سرمایه گذاری و رونق بخش، ایجاد امنیت و آرامش است و باید برای سرمایه گذار این اطمینان حاصل شود که هنگامی که دارایی خود را در یک بخش سرمایه گذاری می کند از امنیت روانی لازم برخوردار است.

وی اظهار کرد:بدون شک اگر بخشداران تمهیدات لازم را در این زمینه مهیا و با مسوولان ذی ربط تبادل نظر کنند در جذب و جلب سرمایه گذار موفق خواهند بود و این موفقیت در گرو فعالیت بخشداران ، ارتباطاتی که برقرار می کنند و توانایی آنها در جذب سرمایه گذار است.

استاندار فارس افزود: بخشداران در حد توان و با توجه به گرفتاری های کارشناسی که دارند، مزیت ها و توانایی های هر بخش را شناسایی و اطلاعات مردمی را در این زمینه کسب کنند تا مشخص شود هر بخش از چه ظرفیت هایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

افشانی افزود: بخشدارانی را می شناسم که به اندازه چند شهرستان در یک بخش سرمایه گذار جذب کرده اند.

استاندار فارس خطاب به بخشداران گفت: اگر چه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند که مشکلات حوزه های شما را هم پیگیری کنند اما در شرایط کنونی که مشکلات زیادی فراروی آنها وجود دارد اگر فقط منتظر باشید تا آنان به این مشکلات رسیدگی کنند ، مشکلات شما حل نخواهد شد از این رو توصیه می کنم خود به فکر حل مسائل و معضلات باشید.

وی افزود: بخشداران برای جذب اعتبار نباید منتظر بمانند تا مدیران کل به سراغشان بیایند بلکه باید خود در این زمینه اقدام ، پیگیری و اعتبارات لازم را برای بخش خود جذب کنند.

استاندار فارس ، پاسخگویی به نیازهای مردمی را یکی از مسوولیت های مهم بخشداران بیان کرد و اظهار داشت:بخشداران به عنوان مجریان سیاست های عمومی دولت باید ضمن این که مسوولیت های سیاسی و اجتماعی خود را در اولویت قرار می دهند برای رضایتمندی مردم نیز تلاش گسترده ای داشته باشند و بی شک معیار موفقیت بخشداران در حوزه ماموریت خود، میزان رضایت مردم است.



** مردم هیچگاه اشتباه نمی کنند

استاندار فارس در بخش دیگری از مطالب خود گفت: یکی از کارکردهای بخشداران سیاسی و اجتماعی است و نمود آن انتخابات است.

افشانی با اشاره به انتخابات پیش رو خطاب به بخشداران اظهار داشت:ما در انتخابات یک وظیفه بیشتر نداریم و آن اجرای قانون است و برای شما نباید مهم باشد چه کسی و با چه طرز فکری رای می آورد بلکه فقط باید از رای مردم صیانت کنید و به هیچ روی از کاندیدای خاصی جانبداری و حمایت نکنید.

استاندار فارس افزود:انتظار من از همه دستگاه های مرتبط با انتخابات این است که اجازه دهند همه سلایق و دیدگاه ها حضور داشته باشند و مردم خود انتخابگر باشند زیرا آنان هیچگاه اشتباه نمی کنند.

وی گفت: باید کاری کنیم تا مردم نسبت به گذشته شادتر و با نشاط تر شوند چرا که انسان با نشاط می تواند خلاق باشد و در مسیر پیشرفت و توسعه کشورش با انگیزه بهتر و بیشتری گام بردارد.

استاندار فارس گفت: کار بزرگی را دولتمردان ما در حوزه دیپلماسی انجام داده اند و امروز دوره پس از تحریم است و باید بخشداران ما این آمادگی را داشته باشند که از این فرصت به بهترین نحو بهره گیرند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار خواهد شد.

شهرستان اقلید در فاصله 267 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است .
کد مطلب : ۹۲۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما