۰
plusresetminus
امام‌جمعه موقت لامرد:

مقابل استکبار کم نیاوریم

تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۹
امام‌جمعه موقت لامرد گفت: رهبر معظم انقلاب با بینشی جامعه را هدایت و راهنمایی می‌کنند که مبارزه با شیطان و استکبار است و نباید در مقابل آنان کم بیاوریم.
مقابل استکبار کم نیاوریم
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با سفارش رعایت همیشگی تقوای اللهی به نمازگزاران اظهار داشت: نهضت پایدار و حقیقت‌گرا شیعی از زمان تأسیس آن توسط امام علی (ع) روزبه‌روز پویاتر و شکوفاتر حرکت کرده و به جلو رفته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز با این بینش جامعه را هدایت و راهنمایی می‌کنند که مبارزه با شیطان و استکبار است و نباید در مقابل شیطان و استکبار کم بیاوریم.

خطیب موقت جمعه لامرد خاطرنشان کرد: در مورد مسائل هسته‌ای رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که مواضع ما با استکبار عوض نشده است و کماکان در خط مبارزه با استکبار ایستاده‌ایم که به‌یقین نابود شدنی است چراکه باطل همیشه از بین‌رفتی است.

غفاری با اشاره به فرارسیدن سالروز راه‌اندازی جهاد دانشگاهی گفت: امیدواریم جهاد دانشگاهی شعبه لامرد منشأ خیر و برکات فراوانی برای این شهرستان باشد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی سبک زندگی را در جامعه نهادینه کند و کلاس‌های آموزشی سبک زندگی جهاد دانشگاهی شعبه لامرد برای خانواده‌ها در نقاط مختلف این شهرستان برگزار کند.

امام‌جمعه موقت لامرد در مورد سالروز برگزاری نماز جمعه نیز بیان داشت: این برگزاری مبارک در کشور فراگیر و همگانی شد و امروز مؤمنان باشکوه فراوان در نماز جمعه حاضر می‌شوند.

غفاری در ادامه سخنان خود خطاب به مردم لامرد خاطرنشان کرد: باید در کنار قانون‌مداری پیوست اخلاق‌مداری نیز وجود داشته باشد و گاهی ادارات اجرایی مانند برق و آب و شهرداری برای انجام وظایف قانونی در مکانی حضور پیدا می‌کنند که عده‌ای این را بر‌نمی‌تابند و موجب تشکیل پرونده قضایی می‌شود که باید علاوه‌بر اینکه خدمتگزاران مردم نیز اخلاق‌مداری را پیشه کنند، شهروندان نیز قانون‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد مطلب : ۹۲۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما