۰
plusresetminus

فارس قهرمان کونگ‌فو بانوان شد / سهم کردستانی‌ها 3 برنز مشترک بود

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
رقابت‌های کونگ‌فو بانوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان امشب با قهرمانی استان فارس به پایان رسید و نفرات برتر در اوزان مختلف مشخص شدند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های بزرگسالان کونگ‌فو بانوان قهرمانی کشور طی روزهای 8 و 9 مرداد ماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد.

در این پیکارها 300 ورزشکار از 28 استان کشور در 10 وزن به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان نفرات برتر هر وزن و نیز تیم‌های اول تا سوم مجموع شناخته شدند.

در بخش انفرادی این مسابقات، ورزشکاران تیم‌های استان‌های فارس و آذربایجان شرقی، هر کدام موفق به کسب 3 عنوان قهرمانی شدند، ضمن آنکه سهم کونگ‌فوکاران کردستانی نیز از این آوردگاه تنها کسب 3 عنوان سومی مشترک در بخش انفرادی بود.

در بخش انفرادی و در وزن 48 کیلوگرم، یلدا محمدپور از استان آذربایجان شرقی اول شد، آرزو فتوح‌آبادی از فارس، مدال نقره را از آن خود کرد و ساوه گراوندیان از اصفهان و سودابه فتح‌اللهی از تهران الف به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

در وزن 51 کیلوگرم نیز، سمیه خان‌بابایی از قزوین و الناز نریمانی از فارس اول و دوم شدند و مهسا اسدی از گلستان و مریم علوی از زنجان به طور مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن 54 کیلوگرم، کژال بختیاری از استان ایلام قهرمان شد و سحر علیزاده از هرمزگان بر سکوی دوم ایستاد، همچنین صبا کشاورزیان از خراسان رضوی و فاطمه جوانبخش از اصفهان سوم شدند.

در وزن 58 کیلوگرم نیز زهرا دهقان از فارس بر سکوی نخست ایستاد، نازیلا پرنیان از آذربایجان شرقی دوم شد و روشا محب‌علی از خراسان رضوی و فاطمه عبدالغدیری از اصفهان، مشترک سوم شدند.

در وزن 62 کیلوگرم، سحر نجاتی از فارس، نگین رازی از کرمان، اول و دوم شدند و زهرا علیزاده از آذربایجان شرقی و زهرا خلیفه از خراسان رضوی، سوم شدند.

در وزن 66 کیلوگرم، نسرین باشور از آذربایجان شرقی، سمیه محمدپناه از اصفهان بر سکوهای اول و دوم ایستادند و سمیه زنداقسایی از کرمان و سیده مبینا گلی‌پور از البرز، مشترکا سوم شدند.

در وزن 71 کیلوگرم، انسیه یونسی از فارس، عاطفه بانویی از خراسان رضوی اول و دوم شدند و سمیرا خرم از هرمزگان و ژینو امیری از کردستان الف بر سکوی سوم ایستادند.

اما در وزن 77 کیلوگرم، صغری عباسلو از کرمان و سمیه عبداللهی از فارس اول و دوم شدند و دلکش کرمی از کردستان الف و الهه محمدی از قزوین نیز بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن 81 کیلوگرم، الهام اسفندیاری از قزوین، آرزو سقایی از اصفهان اول و دوم شدند و فرشته پدیدار از فارس و محدثه حق‌پناه از خراسان شمالی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 88 کیلوگرم نیز، نسرین شفیعی از آذربایجان شرقی و فیروزه پورقربان از قزوین اول و دوم شدند و الناز خرمی از البرز و سروه کاظمی از کردستان (ب) عنوان سوم را کسب کردند.

در پایان این رقابت‌ها، استان فارس در جایگاه نخست قرار گرفت و کونگ‌فوکاران استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

نفرات برتر رقابت‌های کونگ‌فو بزرگسالان بانوان قهرمانی کشور از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
کد مطلب : ۹۲۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما