۰
plusresetminus

مسئولان بیش‌ از پیش مکر دشمن را تعقیب تا دچار زیان نشوند

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
خطیب جمعه جهرم با بیان اینکه مسئولان بیش‌ از پیش مکر دشمن را تعقیب تا دچار زیان نشوند، گفت: کسی دل‌خوش به خنده دشمن نشود که در پس این لبخندها برنامه‌های بسیار دارد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اهمیت تقوای اجتماعی در جامعه بیان داشت: امروز دشمن رودرروی ما قرار نگرفته و گرگی در لباس میش خود را نشان می‌دهد و همان‌گونه که در قرآن نیز بیان ‌شده است، اعتماد به ستمگران و کفار باعث پشیمانی خواهد شد.

وی افزود: ارتباط با دشمن برای دفع شر او اشکال ندارد اما همگان باید بدانند دشمن خیرخواه ما نیست و به دنبال لحظه می‌گردد تا ضربه خود را به مصلحت و سربلندی ما بزند، به گونه‌ای که دوستی و لبخند آن‌ها نشانه صداقت نیست.

 خطیب جمعه جهرم با هشدار به مسئولان بیان داشت: کسی دل‌خوش به خنده دشمن نشود که در پس این لبخندها برنامه‌های بسیاری دارند و اگر می‌بینید امروز وهابیت در شهر شما ملکی را که یک‌میلیارد تومان ارزش دارد به سه برابر قیمت می‌خرد، بدانید در پس ماجرا چیز دیگری است و باید همگی حواس خود را جمع کنیم.

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، روزی یهودی‌های صهیونیست زمین را از فلسطینی‌ها می‌خریدند اما بعد از مدتی نیت پلید آن‌ها مشخص شد که چیزی جز اشغال سرزمین فلسطین نبود، به همین منظور امروز باید حواسمان باشد وهابیت به سر شهر شیعه‌نشین ما چنین نیاورد.

مدبر اضافه کرد: خطر جدی است و مؤمن باید هوشیار باشد و دل به خنده و رفاقت دشمن ندهد که چیزی جز خسران نصیبش نخواهد شد و مسئولان بیش‌ از پیش مکر دشمن را تعقیب کنند تا دچار زیان نشویم.
کد مطلب : ۹۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما