۰
plusresetminus

امام جمعه فسا: دادستان با عروسی های مزاحم آسایش مردم، برخورد کند

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
حجت الاسلام طهماسبی گفت: هر کسی در منزلش هر کار دلش می خواهد می تواند بکند، حتی می تواند گناه بکند ولی اجازه ندارد کاری کند که باعث آزار همسایگان شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فسایی، امام جمعه فسا در ابتدای خطبه دوم با اشاره به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب گفت: با کمال تاسف طبق آمار در دوسال اخیر شتاب پیشرفت علمی ما کند شده است که این اصلاً خوب نیست و باید رشد علمی افزایش بیشتری پیدا کند.

وی افزود: اگر بخواهیم دنیا به ما زور نگوید باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم باید به جای اینکه دلمان خوش کنیم به ورود کالاهای خارجی، یا اینکه خارجی ها برای چپاول کشور ما بیایید و اینجا سرمایه گذاری کنند باید خودمان روی جوان های وطنمان سرمایه گذازی کنیم. اگر ما به محیط های علمی کشور بها بدهیم نه تنها دنیا نمی تواند به ما زور بگوید بلکه به عنوان یکی از قدرت های دنیا شناخته خواهیم شد.

امام جمعه فسا در ادامه با اشاره به برخی مراسم های عروسی که در منازل برگزار می شود و در آن رعایت شئونات اسلامی نمی شود گفت: هر کسی در منزلش هر کار دلش می خواهد می تواند بکند، حتی می تواند گناه بکند ولی اجازه ندارد کاری کند که باعث آزار همسایگان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فسا تصریح کرد: اینکه برخی عروسی می گیرند و صدای لعب و لعب مراسمشان تا نیمه شب مزاحم مردم است این صحیح نیست کسی حق ندارد بلندگوی قوی بگذارد این نمونه بارز منکر است که دادستان محترم موظف است با این افراد برخورد کند و نیروی انتظامی هم با پشتوانه دادستان، افراد این کارها را انجام می دهند شناسایی شوند با اینها برخورد شود تا بتوانیم از آلوده کردن محیط شهر جلوگیری کنیم.
کد مطلب : ۹۳۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما