۰
plusresetminus
امام جمعه موقت مُهر:

مسئولین به فکر روستاهای فاقد شورا و دهیاری باشند

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
مسئولین عزیز در خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند و خدمات به‌صورت عادلانه و برای همه مردم و مناطق باشد.
مسئولین به فکر روستاهای فاقد شورا و دهیاری باشند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از عصر مُهـر، نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه  در شهر مُهـر با حضور مردم ولایت مدار به امامت حجت‌الاسلام سید محمدعلی حسینی امام‌جمعه موقت مهر در مصلای نماز جمعه اقامه شد.

امام‌جمعه موقت شهر مهر در ابتدای صحبت‌های خود بیان داشت: اگر هزاران مبلغ و روحانی به تمام نقاط جهان فرستاده شوند تا مرز بین اسلام راستین و اسلام آمریکایی که فرق بین حکومت عدل و حکومت سرسپردگان مدعی حمایت از اسلام مشخص کنیم چنین زیبا نمی‌توانستیم و در هیچ نقطه‌ای از تاریخ رخ نداده است، کشت و کشتاری که رژیم سفاک عربستان در آن زمان انجام داد از اعراب جاهل نیز بدتر بودند چراکه اعراب جاهل احترام خانه خدا را داشتند اما عوامل سعودی این کار را انجام ندادند.

حسینی اظهار داشت: سعودی‌ها در جهت حمایت از آمریکا و جهت سرسپردگی به این کشور حاضر شدند که بدترین گناه‌ها در کنار خانه خدا انجام دهند.

سید محمدعلی حسینی تصریح کرد: هزاران زائر ایرانی که پس از فریضه نماز عصر در یک مکانی جمع شده بودند و بعد از مراسم برائت از مشرکین به سمت آن‌ها حمله و بر سر آن‌ها آب‌های جوش می‌ریختند و با گازهای اشک‌آور و خفه‌کننده با آن‌ها برخورد کردند که 500 نفر شهید شدند.

امام‌جمعه موقت مهر افزود: هیچ توقعی از سعودی‌ها نیست که امروز با موشک‌های خود مردم بی گنان یمن را به خاک و خون نکشند به خاطر اربابان خود که ما بخواهیم دست از ستم بردارند و آن‌ها حاضر نیستند به دلیل خوش‌خدمتی به اربابان خود مردم بی‌گناه یمن و کودکان وزنان یمنی را با موشک‌های خود به خاک و خون نکشند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در 12 مرداد 1357 اولین مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد که یک مجلس مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که اعضاء آن بیشترین و مهم‌ترین مسئولیت را بر عهده‌دارند و یکی از ارکان مهم در جمهوری اسلامی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: عزیزانی که در مجلس خبرگان رهبری هستند مسئولیتی بسیار سنگین و مهم بر عهده‌دارند و ما در کشور جمهوری اسلامی از نعمت رهبری و ولایت‌فقیه برخورداریم و این عزت و افتخار و همدلی و هم‌زبانی از برکت مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: در سال جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیش رو است که ما باید با انتخاب بهترین افراد را روانه مجلس خبرگان رهبری خواهیم کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: یکی از نعمت‌های بزرگی که خدای متعال نصیب همهٔ ما کرده است وجود ولایت و رهبری است و همهٔ ما از دستورات مقام معظم رهبری حمایت خواهیم کرد.

امام‌جمعه شهر مهر در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مسئولین عزیز در خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند و خدمات به‌صورت عادلانه و برای همه مردم و مناطق باشد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: بسیاری از مردم قشر ضعیف جامعه ما افرادی هستند که نسبت به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسوزی دارند، علاقه دارند و در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند و دغدغه نظام جمهوری اسلامی دارند و می‌بایست نسبت به این مردم محروم و مستضعف توجه خاصی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان گفت: سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی جهت رفع مشکلات مردم از محل دو درصد نفت و گاز و ارزش‌افزوده وارد این شهرستان شد و توزیع شد و اقدامات شایسته‌ای انجام‌گرفته است اما توقع ما از مسئولین این است در بین این روستاها، روستاهای محروم و فاقد شورا و دهیاری هستند در سطح شهرستان که از این نعمت بهره‌مند نشده‌اند، از مسئولین می‌خواهیم که در سال جاری اعتباراتی که تقسیم می‌شود برای این عزیزان هزینه‌ای در نظر گرفته شود.
کد مطلب : ۹۳۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما