۰
plusresetminus

اختصاص 200 میلیون اعتبار برای تامین جهیزیه نوعروسان اشکنانی توسط کمیته امداد

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
دهیاران وشوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش اشکنان ضمن بیان دیدگاههای خود درزمینه های مختلف ،با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال در طرح تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان مشارکت کردند.
اختصاص 200 میلیون اعتبار برای تامین جهیزیه نوعروسان اشکنانی توسط کمیته امداد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از لامرود، سید محمود علوی مدیریت کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان لامرد در جمع دهیاران وشوراهای اسلامی شهر وروستا در اشکنان گفت: بیش از ۴۳ درصد از اعتبارات وامهای اشتغال در شهرستان لامرد توسط این نهاد در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و کارآفرینان قرار گرفته است که از سال۹۲ تاکنون بیش از۱۸۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است.

علوی با اشاره به نظارت بر طرحهای اشتغال زایی امداد گفت: در شهرستان لامرد وبا استفاده از مشاوره فعالین اقتصادی بیش از ۹۲ طرح قالی بافی با اعتبارات بانکی امداد راه اندازی شده است که سالانه مبلغ ۱۸ میلیارد ریال درآمد این کارگاههای کوچک و خانگی است.

در این جلسه جعفرباهوش رییس کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان نیز گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ صدقات، تمامی درامد حاصل از جمع آوری صدقات در در روستاها با هماهنگی شوراهای اسلامی ودهیاران به مصرف نیازمندان ساکن در همان منطقه خواهدرسید.

باهوش گفت:درآمد صندوقهای صدقات تنها ۳۰ درصد از نیازهای مددجویان تحت حمایت این نهاد را تامین می کند و ۷۰ درصد از اعتبارات دیگر از منابع تعریف شده امداد تامین و پرداخت می شود.

در ادامه خلیل شریفی رییس شورای اسلامی شهر اشکنان با تقدی را از نقش کمیته امداد در مبارزه با فقر با اشاره به وامهای اشتغال زایی این نهاد خواستار شفاف سازی بیشتر و اطلاع رسانی به موقع جهت آگاهی مردم وایجاد اشتغال پایدار شد.

شریفی رییس شورای اسلامی شهر اشکنان گفت: با توجه به نیاز جوانان تحت حمایت این نهاد و حمایت از تشکیل خانواده در صورت امکان هر کدام از شوراهای اسلامی و دهیاران به صورت سالیانه هر کدام یک یا دو جهیزیه از نوعروستان تحت حمایت این نهاد ار بر عهده گیرند.

عبدالله زمانی نژاد رییس شورای اسلامی شهر اهل نیز گفت:شورای شهر اهل در هم در زمینه ها در کنار کمیته امداد است و ما در قالب خیریه و کمکهای موردی نیازمندان را کمک می کنیم.

در ادامه این جلسه مهدی راهپیما رییس شورای اسلامی پاقلات،سپاسدار شورای لاورخشت،شورای اسلامی روستای کشکو،بریو،خشت و دهیار کال هر کدام دیدگاههای خودرا بیان کردند.

در حاشیه این جلسه دهیاران وشوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش اشکنان ضمن بیان دیدگاههای خود درزمینه های مختلف ،با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال در طرح تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان مشارکت کردند.
کد مطلب : ۹۳۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما