۰
plusresetminus

فرماندارگراش دراهداء خون پیشقدم شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
فرماندارگراش به مناسبت روز جهانی انتقال خون دراهداء خون پیشقدم شد
فرماندارگراش دراهداء خون پیشقدم شد
به گزارش حافظ نیوز، به انگیزه روزجهانی انتقال و اهداء خون، اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش به اتفاق تنی چند از کارمندان فرمانداری با حضور درپایگاه انتقال خون این شهرستان به اهداء خون به نیازمندان پیشگام گردید.

فرماندارگراش، پس ازاهداء خون ضمن بازدید از پایگاه انتقال خون با مسائل و مشکلات این پایگاه و نیز کمبود پرسنل  ومکان آن آشنا گردید.

وی بابیان اینکه اهداء خون به مفهوم تضمین سلامتی است بر ذخیره گروه های مختلف خونی در مرکز درمانی حضرت امیرالمومنین (ع) گراش تاکید نمود و از اهدای خون به نیازمندان تحت عنوان اهداء زندگی نام برد .

فرماندارگراش هدف از این اقدام نوع دوستانه را اشاعه فرهنگ اهدای خون تلقی وافزود: این امرموجب سلامت و نشاط جسمانی و روحی اهداء کننده می شود.

نماینده دولت درشهرستان گراش دربخش دیگری از اظهارات خود به عنایت دولت تدبیر و امید به حوزه درمان و سلامت اشارت و گفت : دولت خدمتگذار دراین مسیر بابهره از کلیه ظرفیت های موجود مترصد به رفع دغدغه های امت شریف ایران اسلامی بوده و بحمدالله در مسیر خدمت به سلامت جامعه اسلامی با توفیق قرین بوده است.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود  از اهداء خون به عنوان اهداء حیات به بیماران نیازمند نام برد و افزود: درسال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی به این پایگاه تخصیص و درسال مالی جاری نیز  مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال دیگر به این بخش اختصاص خواهدیافت.

همچنین دراین روز مدیریت و کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور درپایگاه انتقال خون، مقدار ۱۰ هزار سی سی ازخون خودرابه نیازمندان اهداء کردند.

  محمدهاشم درویشی مدیرآموزش وپرورش گراش نیز اهداء خون را امری خداپسندانه در مشارکت سلامت عمومی جامعه عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: همه افراد دراین امر نوع دوستانه که باعث بسط سلامت عمومی جامعه می باشد مشارکت جدی نمایند.
خبرنگار:قاسم ایزدیان
کد مطلب : ۹۳۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما