تقدیر وزیر بهداشت از بیمارستان های شهید مطهری مرودشت و حضرت زینب (س) شیراز

11 مرداد 1394 ساعت 10:04

در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد بیمارستان های شهید مطهری مرودشت و حضرت زینب (س) شیراز از استان فارس موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، در سالن همایش­های رازی دانشگاه علوم پزشكی ایران، بیمارستان های شهید مطهری مرودشت و حضرت زینب (س) شیراز از استان فارس جزء بیمارستان های برتر کشور در این زمینه معرفی شدند.

در همین راستا رییس بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با اشاره به شروع برنامه تحول در نظام سلامت از نیمه اردیبهشت ماه 1393 ، اظهار کرد : با شروع این طرح و اجرایی شدن بسته ترویج زایمان طبیعی در بیمارستان مرودشت و همکاری کارکنان و پزشکان متخصص زنان و زایمان، شاخص سزارین در بیمارستان شهید مطهری مرودشت از 67 درصد در سال 1392 به 44درصد در سال 1393 رسید.

دکتر علی اکبری با تاکید بر زحمات و فعالیت های کارکنان بخش های مامایی و پزشکان در این زمینه، بیان کرد : شاخص سزارین های بار اول نیز از 36 و یک دهم درصد در سال 1393 به 25 و 5 دهم درصد در سه ماهه اول سال 1394 رسید که این جای تقدیر و تشکر دارد.

در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد علاوه بر وزیر بهداشت، معاونان درمان و بهداشت، مشاور وزیر در امور مامایی، رییس اداره مامایی و دیگر مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت نیز حضور داشتند .


کد مطلب: 9349

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9349/تقدیر-وزیر-بهداشت-بیمارستان-های-شهید-مطهری-مرودشت-حضرت-زینب-س-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir