خاطرات یک رزمنده لامردی؛

«جامانده» به چاپ سوم رسید

11 مرداد 1394 ساعت 10:32

کتاب «جامانده» حاوی خاطرات سید مجتبی هاشمی از رزمندگان لامردی لشکر 17 علی بن ابیطالب قم به دلیل استقبال جوانان و دانش آموزان به چاپ سوم رسید.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از لامـــــرود کتاب «جامانده» حاوی خاطرات سید مجتبی هاشمی از رزمندگان لامردی لشکر 17 علی بن ابیطالب قم به دلیل استقبال جوانان و دانش آموزان به چاپ سوم رسید.

این کتاب که توسط موسسه فرهنگی عماد به چاپ رسید در بردارنده مجموعه خاطرات یک بسیجی است که با شیطنت نوجوانی خود لحظات شادی را برای همرزمان خود ایجاد می کند.
 
هاشمی نویسنده این کتاب که نام خود را «جامانده» نهاده است یکی از معدود افراد باقی مانده از قافله شهدای شیمیایی والفجر 10  است که قلم زدن را وظیفه خود در مسیر بی انتهای شهدا و ایثارگران می داند.

نویسنده این کتاب تنها «جامانده» از یک گروه دوازده نفره می باشد که در دلنوشته های کتاب یاد می کند از کسانی که پس از تحمل رنج و درد شیمیایی بال در بال ملائک گشوده و به خیل شهدا پیوسته اند

توزیع این کتاب اولین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 91 صورت گرفت که با طرح جلد زیبا و چشم نواز مورد استقبال علاقمندان به ادبیات دفاع مقدس قرار گرفت.

چاپ سوم این کتاب با تصحیح و افزایش مطالب همراه بوده است.

این کتاب به دلیل داشتن ادبیاتی روان و خاطرات گویا جذابیتی خاص برای گروه سنی جوان و نوجوان دارد

بوسه بر بهشت، آتش نشین ها، همنشین گل از دیگر تالیفات این نویسنده در حوزه دفاع مقدس می باشد.

 


کد مطلب: 9353

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9353/جامانده-چاپ-سوم-رسید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir