۱
plusresetminus

بیمارستان علامرودشت در آستانه افتتاح

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری امورات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه بویژه بیمارستان در حال ساخت علامرودشت، ضمن حضور در وزارت بهداشت ساعاتی را به پیگیری مسائل مربوطه و دیدار با معاونین و مدیران مختلف این وزارتخانه گذراند.
بیمارستان علامرودشت در آستانه افتتاح
به گزارش حافظ نیوز به نقل از لامـــــرود عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در همین خصوص با دکتر صدرالسادات معاون توسعه منابع وزیر بهداشت، مهندس موهبتی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت، دکتر شهرامی معاون اجرایی معاونت درمان و جمعی دیگر از مدیران ارشد این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

همچنین روز گذشته نیز دکتر موسوی در محل کار خود در مجلس شورای اسلامی میزبان مهندس افراشی مدیر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود و آخرین مراحل راه اندازی بیمارستان ۱۰ تخت خوابی علامرودشت را مورد بررسی قرار داد.

شایان ذکر است هفته گذشته نیز مهندس افراشی پیرو درخواست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در بخش محروم علامرودشت، از نزدیک روند احداث و تجهیز این بیمارستان را مورد بررسی قرار داده بود.

اضافه می گردد به دنبال رایزنی های پیاپی نماینده مردم در خانه ملت و دستور دکتر هاشمی وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تکمیل بیمارستان علامرودشت و با حمایت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیش بینی ها حاکی از افتتاح این بیمارستان در آینده نزدیک خواهد بود.
کد مطلب : ۹۳۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما