۰
plusresetminus

تیم هندبال پاس برای حضور در لیگ برتر نیازمند حمایت بخش خصوصی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
رئیس هیئت هندبال استان همدان با بیان اینکه بانوان هندبالیست استان همدان ظرفیت بسیاری دارند، گفت: تیم هندبال پاس برای حضور در لیگ برتر نیازمندحمایت بخش خصوصی است.
به گزارش حافظ نیوز، مجید مشایخی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با بیان اینکه تیم هندبال پاس همدان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌ های کشور نیازمند حمایت مسئولان و بخش خصوصی است، اظهار داشت: تیم هندبال پاس همدان با وجود تحمل شرایط دشوار مالی و پشتیبانی برای حضور در لیگ برتر هندبال کشور آماده می‌شود و این در حالی است که این تیم با حداقل تغییر نسبت به فصل قبل وارد لیگ برتر می‌ شود.

وی با بیان اینکه در فهرست تیم پاس بازیکنان و کادر فنی حضور دارند و همگی بومی هستند و حتی یک بازیکن غیر همدانی نیز در ترکیب این تیم وجود ندارد، گفت: این امر یک شاخص ویژه برای هدف پاس است ضمن اینکه دو بازیکن جوان‌تر برای افزایش تجربه حضور در مسابقات رسمی در ترکیب این تیم قرار گرفته اند.

رئیس هیئت هندبال استان همدان با بیان اینکه تنها مشکل تیم همدان برای حضور در لیگ برتر نبود حامی مالی است، گفت: علی رغم تلاش ها و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت هندبال هنوز برای حضور در لیگ برتر با مشکل مالی روبرو هستیم.

مشایخی پور عنوان کرد: قرعه کشی این مسابقات در دو گروه انجام شده و همدان در گروه یک این رقابت ها با تیم های ثامن الحجج سبزوار، فولاد سپاهان، مس کرمان، نفت و گاز گچساران، سنگ آهن گهر زمین، ب. آ شیراز هم گروه است و برای حضور قطعی در این رقابت ها تنها یک هفته فرصت دارد.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم در مدت یک هفته آینده برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنیم باید سهمیه تیم را واگذار کنیم، بیان کرد: دو تیم دانشگاه آزاد و استقلال تهران سخت به دنبال خرید سهمیه تیم هستند و مذاکراتی در هفته گذشته با بخش خصوصی و باشگاه پاس و شهرداری همدان انجام شده و کماکان در حال رایزنی برای جلب نظر بخش خصوصی و شهرداری هستیم تا مشکلات مالی تیم حل شود.

رئیس هیئت هندبال استان همدان با اشاره به لزوم حمایت مسئولان از تیم هندبال پاس همدان بیان کرد: صعود تیم هندبال پاس همدان به لیگ برتر افتخار بزرگی برای ورزش استان است که امیدواریم مسئولین استانی تیم را حمایت کنند.

 
کد مطلب : ۹۳۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما