۰
plusresetminus
نماینده مردم جهرم در مجلس:

تامین آب مناطق محروم جهرم از اعتبارات نفت و گاز در اولویت باشد‌

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
نماینده مردم جهرم در مجلس ‌گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل ۲ درصد اعتبارات نفت و گاز مناطق محروم به جهرم اختصاص یافته که باید برای تامین آب مناطق محروم صرف شود.
تامین آب مناطق محروم جهرم از اعتبارات نفت و گاز در اولویت باشد‌
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، محمدرضا رضایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی فرمانداری با اشاره به اینکه یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل 2 درصد اعتبارات نفت و گاز مناطق محروم به جهرم اختصاص یافت، اظهار داشت: باید از محل این اعتبارت برای تامین آب مناطق محروم در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: اشتغال و کشاورزی دومین اولویت مسئولان برای هزینه کردن این اعتبار باشد چراکه از عوامل جلوگیری مهاجرت روستاییان به شهر ایجاد شرایط مناسب زندگی در روستاها است.

نماینده مردم جهرم در مجلس بابیان اینکه اعتبارات محقق شده 2 درصد نفت و گاز و ماده 180 برای ایجاد انگیزه جهت جلوگیری از مهاجرت روستائیان صرف شود، تصریح کرد: نیاز شهرستان جهرم در این بخش بیش از این مبلغ است.

علیرضا صحرائیان، فرماندار جهرم، در این جلسه گفت: این اعتبار برای مناطق محروم بخش کردیان و سیمکان هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه هزینه تخصیص‌یافته از محل 2 درصد اعتبارات نفت و گاز با توجه به شرایط شهرستان جواب‌گو نیست، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد پروژه‌های نیمه‌تمام جهرم به اتمام رساند.
کد مطلب : ۹۴۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما