۰
plusresetminus
فرماندار لامرد:

بیشترین سهم اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز استان فارس به لامرد اختصاص یافت

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
فرماندار لامرد گفت: کل اعتبارات دو درصد نفت و گاز استان فارس بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان است که شهرستان لامرد با ۲۰ میلیارد تومان بیشترین میزان اعتبارات را دریافت کرده است.
بیشترین سهم اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز استان فارس به لامرد اختصاص یافت
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از لامرد، عبدالرضا منصوری، پیش از ظهر امروز در جلسه توزیع اعتبارات دو درصد نفت و گاز بین ادارات شهرستان لامرد اظهار داشت: اعتبارات دو درصد نفت و گاز اختصاص یافته به شهرستان لامرد بیش از 20 میلیارد تومان است که شهرستان لامرد در بین دیگر شهرستان‌ها بیشترین میزان اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: کل اعتبارات دو درصد نفت و گاز استان فارس بیش از 133 میلیارد تومان است که شهرستان لامرد بیشترین میزان اعتبارات را دریافت کرده است.

فرماندار لامرد اظهار داشت: این اعتبارات تنها به پروژه‌هایی اختصاص می‌یابد که دارای کد اعتباری باشند و این پروژه‌ها در حال ساخت هستند و هیچ اعتباری به پروژه‌های جدید اختصاص پیدا می‌کند.

وی درباره سرفصل‌های اعتبارات دو درصد نفت و گاز در سال 91 نیز گفت: تاکنون 80 درصد از اعتبارات دو درصد نفت و گاز که به شهرستان لامرد اختصاص یافته است تکمیل پروژه آبرسانی با اولویت روستایی و عشایری 14 درصد، پروژه‌های راه و بهسازی روستایی 19 درصد، پوشش فرستنده‌های رادیویی 8.5 درصد، گاز و برق‌رسانی روستایی 8 درصد، احداث خانه‌های بهداشت 8 درصد، منابع کشاورزی 5 درصد، عمران شهری 10 درصد، تجهیز و ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج 2 درصد، تجهیز و هوشمندسازی مدارس 2 درصد و تکمیل مدارس در حال ساخت توسط خیران 4 درصد از سرفصل‌های مشخص شده اعتبارات دو درصد نفت وگاز شهرستان لامرد است.
کد مطلب : ۹۴۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما