۰
plusresetminus

بخش زرقان شیراز به منطقه گردشگری تبدیل خواهد شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
بخشدار زرقان شیراز گفت:با تکمیل زیرساخت های موجود ، این بخش به یک منطقه گردشگری منحصر به فرد تبدیل خواهد شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا فرشاد کوشا، روز یکشنبه در دومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بخش زرقان افزود:این بخش در زمینه گردشگری از قابلیت های بالایی برخوردار است که استفاده از آنها می تواند رونق این منطقه را در پی داشته باشد.

وی اظهار داشت:ایجاد اشتغال پایدار و ارتقا وضعیت معیشتی مردم بخش زرقان در گرو توجه ویژه به صنعت گردشگری در کنار سایر صنایع موجود و کشاورزی این بخش است.

بخشدار زرقان بیان کرد:طبق برنامه های دولت تدبیر و امید و همچنین بر اساس تاکید استاندار فارس، با انجام توافق هسته ای ایران با گروه 1 + 5 می توان انتظار داشت در آینده نزدیک شمار زیادی از گردشگران خارجی وارد کشور شوند.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بخش زرقان ادامه داد:بخش زرقان می تواند مقصد بسیار جذابی برای گردشگرانی باشد که فارس را برای سفرهای خود انتخاب می کنند.

کوشا اظهار کرد:وجود جاذبه هایی همچون پارک ملی بمو ، پارک جنگلی زرقان ، آثار تاریخی بندامیر ، خانه واقفی ، کاروانسرای تاریخی زکی خانی ، بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) ، فرودگاه تفریحی و باغ وحش می تواند بخش قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی را به این منطقه سرازیر کند.

بخشدار زرقان گفت:موقعیت جغرافیایی خاص زرقان و قرار گرفتن این منطقه بین دو دروازه مهم قرآن و ملل و مسیر ترانزیتی شیراز به اصفهان از دیگر امتیازات زرقان به شمار می رود.

وی افزود:با توجه به ویژگی های بخش زرقان از تمام سرمایه گذارانی که این بخش را برای سرمایه گذاری به ویژه در بخش گردشگری انتخاب کنند ، حمایت های قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.ک/
کد مطلب : ۹۴۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما