مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس:

۴۵۰۰ متر از اراضی شهرک صنعتی استان فارس بازپس‌گیری شد‌

12 مرداد 1394 ساعت 9:32

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از رسیدگی به ۱۱ پرونده راکد صنعتگران ‌خبر داد و گفت: ۴۵۰۰ متر از اراضی شهرک صنعتی استان بازپس‌گیری شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی شرک شهرک های صنعتی استان فارس، دومین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال 1394 در شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزار و پرونده‌های حقوقی صنعتگران بررسی و رسیدگی شد.

علی صداقت‌پور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، از رسیدگی و بررسی به 11 پرونده راکد صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری این جلسه حدود 4 هزار 500 متر مربع زمین در شهرک‌های صنعتی بازپس‌گیری شد تا به متقاضیانی که توان و شرایط لازم برای ایجاد واحد صنعتی دارند، واگذار شود.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها در دومین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری امسال با حضور داور و حکم مرضی الطرفین در دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس بررسی و رسیدگی شد، افزود: با بررسی این پرونده‌ها از مجموع 11 پرونده مربوط به صنعتگران 1 مورد منجر به فسخ قطعی، 2 پرونده فسخ مشروط، 2 مورد رای خاص مالی، 1پرونده تجدید جلسه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از صنعتگران استفاده می‌شود بیان کرد: چنانچه افرادی به قصد دلال بازی و بورس‌بازی زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمین را دریافت اما هیچ‌گونه ساخت و سازی در مدت زمان قانونی انجام ندهند براساس مقررات زمین‌های واگذار شده از آنها باز پس گرفته شده و به متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: با نظارت بر روند ساخت و ساز واحدهای صنعتی و تعیین فرصت قانونی برای ساخت و ساز، امکان بورس‌بازی زمین و سوءاستفاده افراد سودجو در فضای شهرک‌های صنعتی استان فارس وجود ندارد.


کد مطلب: 9425

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9425/۴۵۰۰-متر-اراضی-شهرک-صنعتی-استان-فارس-بازپس-گیری-شد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir