۰
plusresetminus

مجمع عمومی یاوران شورای شهر سروستان تشکیل می شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
سخنگوی شورای اسلامی شهر سروستان از تشکیل مجمع عمومی یاوران شورای اسلامی این شهر خبر داد.
مجمع عمومی یاوران شورای شهر سروستان تشکیل می شود
به گزارش حافظ نیوز، مهدی رجبی،سخنگوی شورای اسلامی شهر سروستان در گفتگو با سروآنلاین با اشاره به راه اندازی مجمع عمومی یاوران شورا گفت: به منظور مشارکت بیش از پیش شهروندان سروستانی به ویژه نخبگان و صاحبنظران این دیار در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی سروستان، به زودی مجمع یاوران شورا تشکیل می شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: هر چند اجرایی شدن این طرح باید از همان ماه های آغازین فعالیت های شورای اسلامی دور چهارم صورت می گرفت اما ما بر این باوریم که هنوز فرصت زیادی باقی مانده و در این راستا می توان با اتحاد و همدلی به موفقیت های بزرگی دست یافت.

رجبی سروستانی در توضیح چگونگی نحوه انتخاب اعضای این مجمع گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش داریم ضمن حضور در مساجد و حسینیه های سراسر شهر و دیدار چهره به چهره با همشهریان گرامی به تببین اهمیت تشکیل مجمع یاوران شورا پرداخته و زمینه مشارکت حداکثری مردم را در این طرح فراهم آوریم.

عضو شورای اسلامی شهر سروستان با اعلام اینکه فرم های ویژه این طرح تهیه شده و همزمان با حضور اعضای شورای شهر در مساجد و حسینیه ها توزیع خواهد شد اظهار داشت: عموم همشهریان گرامی می توانند از تاریخ 10 مرداد ماه جاری ظرف مدت 15 با مراجعه به دفتر شورا و یا روابط عمومی شهرداری سروستان، نسبت به دریافت فرم عضویت و ثبت نام اقدام نمایند.

مهدی رجبی در پایان این گفتگو افزود: اولین جلسه مجمع یاوران شورای اسلامی شهر سروستان، چهارم شهریورماه آتی و همزمان با سالروز میلاد آقا علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۹۴۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما